Mój laptop Asus jest zamulony, w czym problem?

System operacyjny: Vista. 2 GB Ram-u, karta graficzna: ATI Radeon Xpress 1100.

Od jakiegoś czasu mam z nim problem. Objawy jak dla mnie to jakby brak sterowników karty graf. Podczas zjeżdżania rolką myszki w dół jakiejś przeglądanej strony, obrazy jakby się na siebie nakładają - po prostu jest zamulony komputer, chodzi wolniej, nie ma płynnego przewijania. Nie znam się na Viście, jak sprawdzić czy mam w lapku najnowsze sterowniki do karty? Może to coś innego?

Spróbuj zaktualizować sterowniki tak weź start właściwości na mój komputer i w lewej kolumnie masz menadżer urządzeń wybierz tam kartę graficzną i kliknij ppm i zaktualizuj sterownik.

Przeczyść jeszcze komputer ccleaner’em i daj znać czy coś pomogło.

Sterowniki sprawdzasz tak: PPM na mój komputer->właściwości->sprzęt->menedżer urządzeń->rozwiń listę na ±> 2x na daną pozycje->sterownik

Czy tylko przeglądanie stron przebiega w taki sposób? Czy cały komputer jest “zamulony” ?

Jimix , popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

nie ma potrzeby aktualizacji. Data ster.: 2007-02-02 (dziwne, że są niby najnowsze wg systemu), wersja ster.: 8.342.0.0

Co zrobiłem jeszcze: przeczyściłem Ccleanerem - wywaliłem 2 GB śmiecia, ale nie widze poprawy, może kilka procent wydajności.

Nie wiem, czy ma to związek z zamulaniem, ale na pulpicie cały czas pojawia mi się folder o nazwie “fo”. Chociaż kiedy nie był tak zamulony też się pojawiał. Co ciekawe, kiedy go usuwam (jest pusty, cały czas), on za jakiś czas znów sam wykakuje…

może masz virusy. Przeskanuj Kaspersky

już skanowałem ArcaVirem 2010 oraz Gdata internet Security 2010 - nic nie wykazało. A te sterowniki są dobre? Nie wiem już co robić, nie chce przeinstalowywać systemu…

moim zdaniem najlepiej jest postawić na nowo system. Bo szukanie problemu może ci parę ładnie ni zająć… A tak 1h zabawy z instalacją windowsa, i problem rozwiązany.