Mój laptop Asus jest zamulony, w czym problem?

(Jimix) #1

System operacyjny: Vista. 2 GB Ram-u, karta graficzna: ATI Radeon Xpress 1100.

Od jakiegoś czasu mam z nim problem. Objawy jak dla mnie to jakby brak sterowników karty graf. Podczas zjeżdżania rolką myszki w dół jakiejś przeglądanej strony, obrazy jakby się na siebie nakładają - po prostu jest zamulony komputer, chodzi wolniej, nie ma płynnego przewijania. Nie znam się na Viście, jak sprawdzić czy mam w lapku najnowsze sterowniki do karty? Może to coś innego?

(Madej19943) #2

Spróbuj zaktualizować sterowniki tak weź start właściwości na mój komputer i w lewej kolumnie masz menadżer urządzeń wybierz tam kartę graficzną i kliknij ppm i zaktualizuj sterownik.

Przeczyść jeszcze komputer ccleaner'em i daj znać czy coś pomogło.

(Dawid Czernek) #3

Sterowniki sprawdzasz tak: PPM na mój komputer->właściwości->sprzęt->menedżer urządzeń->rozwiń listę na +-> 2x na daną pozycje->sterownik

Czy tylko przeglądanie stron przebiega w taki sposób? Czy cały komputer jest "zamulony" ?

(Frog) #4

Jimix , popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

(Jimix) #5

nie ma potrzeby aktualizacji. Data ster.: 2007-02-02 (dziwne, że są niby najnowsze wg systemu), wersja ster.: 8.342.0.0

Co zrobiłem jeszcze: przeczyściłem Ccleanerem - wywaliłem 2 GB śmiecia, ale nie widze poprawy, może kilka procent wydajności.

Nie wiem, czy ma to związek z zamulaniem, ale na pulpicie cały czas pojawia mi się folder o nazwie "fo". Chociaż kiedy nie był tak zamulony też się pojawiał. Co ciekawe, kiedy go usuwam (jest pusty, cały czas), on za jakiś czas znów sam wykakuje...

(k-9) #6

może masz virusy. Przeskanuj Kaspersky

(Jimix) #7

już skanowałem ArcaVirem 2010 oraz Gdata internet Security 2010 - nic nie wykazało. A te sterowniki są dobre? Nie wiem już co robić, nie chce przeinstalowywać systemu..

(k-9) #8