Mój laptop strasznie sie nagrzewa, wywala mi gry do pulpitu i ma bluescreeny

Siema.

 

Mam laptopa acer v3-772g procek i7 system win7 i ostatnio mam z nim same problemy…

Strasznie sie nagrzewa, to po pierwsze, po drugie niektóre aplikacje mi wywala i ostatnio dość często pojawiają sie bluescreeny… Słyszałem ze to od nagrzewania, więc postanowiłem poszukać po innych forach co zrobic aby sie nie nagrzewal az tak mocno… Na jednym z nich pisało zeby wyjąć baterie i podłożyć coś pod niego ale to nic nie pomaga… Inne zeby zmniejszyc taktowanie ale nie wiem jak bo jestem zielony jesli chodzi o te sprawy.

 

 

POMOCY!!

Jeżeli nie masz pojęcia to oddaj do serwisu do gruntownego czyszczenia z wymianą pasty na GPU i CPU.

Ja polecam podstawkę chłodzącą - ja używam AEOLUS PURE i spód laptopa lodowaty co przekłada się też na środek…

 

logo88 dobrze prawi - za grosze mozesz dostac na Allegro podstawke chlodzaca, ktora powinna rozwiazac problem przegrzewania.

 

 

A jezeli chodzi o bluescreeny, to przy pomocy programu BlueScreenView odczytaj dumpy i wrzuc ich tresc na forum.

http://www.nirsoft.n…creen_view.html

 

PS. Reinstalowales moze system, czy pracujesz na wgranym oryginalnie?

Masz gwarancję, serwis.

 

Podstawkę stosuje się wtedy, gdy jest się pewnym, że układ chłodzący jest OK.

Kiedy ostatni raz laptop był czyszczony ? Jeśli był dawno jest to pewnie wina zgromadzonego kurzu. Laptopa przeczyść sam. Broń Boże nie czyść go ścierkami żadnymi lub odkurzaczem, ponieważ może przejść spięcie przez zgromadzone ładunki. Kup sb sprężone powietrze. Puszka takiego powietrza kosztuje w granicach 9 zł. Odłącz laptop z zasilania, wyjmij baterie i wciśnij parę razy przycisk power aby laptop zużył prąd który w nim pozostał. Następnie go przeczyść. Zmień odrazu pastę na procku. Pamiętaj, że gry nie slużą laptopą jeśli ów nie jest przeznaczony. Zakup sb, także podstawkę chłodzącą.