Monitor 19cali do 250zl

(alienx7) #1

siema,

obecny syncmaster 710v zaczyna odmawiac posluszenstwa - szukam czegoś na wzór niego, nie mam żadnych w sumie wymagań.

najlepiej jakby mial przycisk albo opcje szybkiego przyciemnienia / rozjasnienia (nocą razi w oczy, a w dzień oglądając film nic nie widać).

i żeby nie sfajczył się po roku.

rozglądałem się wstępnie na allegro, ale najczęściej kupowane są chyba jakieś no-name. Nie znam się, więc pytam

(Martin8731) #2

Mam ten sam model:), ale jeszcze działa:).

Nie lepiej zainwestować w coś co ma 16:9, HDMI, IPS i 1080p? Będzie bardziej przyszłościowe. Zwłaszcza że obecny 710v ma do zaoferowania czarne pasy w nowszych grach.

(alienx7) #3

mój zaczyna się samoistnie wyłączać, nie włącza się, gaśnie, mruga…

w gry nie gram i już nie będę, nie wiem co w ogóle może moja karta zaoferować takiemu monitorowi :smiley:

mam zinegrowaną grafikę na Gigabyte GA-B85M-D3H i z tego co kojarzę to max 1280*1024, jeśli się myle to mnie poprawcie.

dlatego celuję w coś tańszego, bo i tak nie zyskam nic na dużym, nowym wyświetlaczu. tylko oczy ucierpią :smiley:

(Martin8731) #4

Ja swój podłączam pod Xbox 360 co w nowszych grach daje mi duże czarne pasy.

Mój ma taką wadę że potrafi zgasnąć, ale dioda nie miga tylko normalnie świeci, obraz można przywrócić wyłączając i włączając podobnie. Czasami pomaga kilkokrotne włączanie i wyłączenie monitora. To chyba jakaś podobna wada zatem.

Monitor tylko do internetu? Jakie złącze (VGA/dsub, DVI, HDMI)? W przypadku gier i grafiki lepiej celować w IPS. W przypadku gier istotny jest również czas reakcji matrycy. Matryce TN są gorsze niż IPS. W przypadku samego internetu myślę że tanio dostaniesz pasujący Ci monitor. Raczej celuj w jakiegoś Philipsa, Samsunga, coś markowego…

(alienx7) #5