Monitor 22'' czy 24''?

Witam!!

Mam taki dylemat jaki monitor kupić, żebym był z niego zadowolony. Nie wiem właśnie czy kupić 22’’ czy 24’’… Dużo czasu spędzam pracując na Photoshop’ie, grając w różne gierki. I nie wiem jaką technologie TN czy IPS ? Oczywiście chodzi mi o monitory LED. Mam tutaj moje typy:

1.Monitor ACER S243HLAbmi

2.BenQ 24" VW2420H

3.BenQ 23.6" ML2441

4.LG Flatron 22’’ M2280D-PZ

5.Acer 21.5" S221HQLbd

6.LG Flatron 21.5" E2260V-PN

7.Samsung 21.5’’ BX2231

Takie monitory wstawiłem, ponieważ parametry jak i ogólny wygląd są na dobrym poziomie. Nie znam się na monitorach i nie potrafię ocenić jaki kupić…

Proszę mi doradzić jaki monitor wybrać (nie musi być koniecznie z tej listy wyżej), żebym był z niego zadowolony.

Z góry dzięki!

Pozdrawiam!

Dla grafików lepiej ips :smiley:

Ja z tych co podałeś bym nie brał benq i acera to kiepskie firmy

już lg lepiej lub samsunga

ale przy kupnie patrz żeby był najlepiej full hd + miał złącza d-sub/dvi

fajnie by było gdyby miał też hdmi

Benq jak najbardziej polecam (mam G2420HDBL), aczkolwiek jeśli zależy ci na dobrej reprodukcji kolorów, to tylko IPS lub PVA.

Ze swojego Benq jestem zadowolony, jednak obróbkę zdjęć znacznie lepiej robiło mi się na PVA. Do reszty zastosowań, typu filmy, gry, programy TN’ka jest wystarczająca. Kąty na szerokość bardzo dobry, na pion - dla mnie wystarczające.

Pakierhakierxd, HDMI to nic innego, jak DVI + dźwięk. W przypadku, gdy monitor nie ma głośników, to ten dźwięk na nic się nie przyda, więc za pomocą zwykłej przejściówki DVI-HDMI można podłączyć dowolne urządzenie HDMI, pod warunkiem, że monitor obsługuje HDCP.

ja u siebie mam IIYAMĘ 2208HDS z dvi “22 cale” full hd i tą firmę polecam daję 30 dni gwarancji na uszkodzone piksele jak lg :smiley:

ja miałem mały i wymienili na nowy :slight_smile:

Sam mam podłaczone przejściówką

Hdmi-w pc

Dvi-w monitorze

Różnicy nie widzę :smiley: