Monitor do gier za 500-600zł

Cześć!
Potrzebuję jakiegoś w miarę dobrego monitora za jakies 550-600 zł
Monitor głównie do gier, sprawdzałem już jakieś monitory ale trudno mi samemu zdecydować.
Kilka moich propozycji:
iiyama G-MASTER Black Hawk GE2288HS

AOC G2260VWQ6 GAMING

Wiem że budżet dość mały jak na porządny monitor no ale jednak wciąż mam nadzieję że coś się znajdzie
Pozdrawiam :wink:

W tej cenie sensowniejsze są AMVA/AMVA+ IPS które są lepsze są dopiero w cenie 700-900zł (lepsze matryce).

ProLite X2483HSU-B3 + wysięgnik montowany do biurka

Wszystko spoko ale czas reakcji-4ms to nie troszkę za dużo? Nie znam się na tym zbytnio więc pytanie może być głupie

Weź nie wieź w to co piszą producenci bo zgłupiejesz, to nie monitor 240Hz żeby miał 1ms.

1ms = 0,001 sekundy

Czas reakcji jest różnie przez różnych producentów dla różnych modeli mierzony w różny sposób. Zazwyczaj jest to czas przejścia z szarego na szary, a nie jak powinno być z białego do czarnego. Przez to można tak dobrać kolor do testów, aby wyszedł odpowiedni czas reakcji.
Inny taki magiczny parametr to kontrast. Sytuacja podobna jak w przypadku czasu reakcji.

Od siebie polecam monitor z matrycą IPS zwłaszcza w tej cenie. Gdybyś szukał czegoś z częstotliwością odświeżania 144 Hz czy więcej w tedy nie ma szans znaleźć matrycę IPS. W przypadku normalnych monitorów (60/75 Hz) warto brać matrycę IPS.

Niedawno kupiłem sobie takiego Della: https://www.morele.net/monitor-dell-p2217h-911254/ teraz widzę, że potaniał troszkę. Całkiem spoko monitor.

Do gier to musi być specjalny monitor?
Na normalnym nie da się grać?