Monitor piszczy, wyłącza się

Witam
Ostatnio korzystałem z wysłużonego już Flatrona w2243s. Po jakimś czasie zaczął piszczeć, postawiłem na wiek cewek, i nie przeszkadzało mi to. Następnie piski się nasiliły i w pewnym momencie się wyłączył. Od tego czasu gdy go uruchamiam, pokazuje się logo i piszczy, gaśnie i piski ustają, znów się zapala z „sprawdź połączenie kabla itd.” i znów gaśnie. Kupiłem w międzyczasie nowy monitor, minęło trochę czasu od tego zdarzenia, ale w sumie wykorzystałbym tego jako drugi monitor. Nie daje go do serwisu bo uznaje że jak jest to jakaś drobna usterka nie dam 150zł. Chciałbym teraz to sam rozwiązać. I teraz pytanie, czy zmieniać wszystkie kondensatory/jakąś część a może cewki (skoro podejrzewam że to one piszczą)? Proszę o radę, bo szczerze mówiąc jestem w tym początkujący.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź

Na podstawie opisu nikt ci nie powie co należałoby wymienić. Tu jest potrzebny multimetr i pomiary poszczególnych elementów.

Miałem to samo też w LG, piszczał rok, a w końcu zaczął się włączać i wyłączać. Znajomy mi naprawił, mówił że wymieniał coś tam w zasilaczu ale nie pamiętam już co to było. Ogólnie stwierdził, że użyte podzespoły to szmelc i w każdej chwili może się zepsuć coś innego, ale od czasu naprawy, jakieś 5 lat, monitor nadal działa.

Multimetr posiadam, w sumie pomierzyłbym pojemności, ale mam pytanie, czy kondensatory można mierzyć w układzie, czy trzeba wylutowywać?

Najczęściej przyczyną są padające kondensatory,zaczynają pęcznieć i elektrolit się wylewa.Widać to po tym,że ich główki nie są płaskie,tylko wybrzuszone.

Rozbierałem go i nie było tam nic spuchniętego. Z tego co wiem, chyba bardzo rzadko kondensator może stracić właściwości bez wylania. Spojrze dziś jeszcze raz, dzieki za odpowiedzi