Monitorowanie tego co za oknem za pomocą kamery internetowej

Jest domek jednorodzinny, w którym mieszkaniec chce mieć podgląd za pomocą kompa na to co dzieje się na dworze - przed wejściem. Chce to zrobić najmniejszym kosztem - telewizja przemysłowa nie wchodzi w grę. Teren jest jego i nikt nie mieszka tam inny. Pomysł jest taki, żeby podłączyć zwykłą kamerkę internetową do okna i oglądać to na monitorze. Problem jest taki, że jest dość duża odległość pomiędzy pokojem, w którym jest PC a miejscem, z którego można obserwować. Zatem chyba trzeba kupić przedłużkę USB z 10-15 metrów. Będzie to działać?

Nie znam się - miałem kilka razy doczynienia z kamerą internetową i czy takie rozważania są poprawne?

Poprawne, chociaż można by zastosować kamerkę bezprzewodową. Na tak długim kablu USB pewnie będą spore straty sygnału? Tak mi się zdaje. http://www.nokaut.pl/kamery-internetowe/digitus-bezprzewodowa-kamera-internetowa-2-4-ghz-cmos-300k.html

przyczepiłem sobie niedawno kamerke do okna żeby widzieć, na kogo pies ujada itp…

Jednak to jest mało wygodne rozwiązanie, wieczorami światło sie odbija w szybie,

więc trzeba zasłaniać zasłonę, jeśli dasz taką kamerkę od strony południowej,

to słońce ją skutecznie oślepi, do tego dochodzi sztywne kablisko USB,

jeśli ktoś przypadkowo potrąci kabel/kamerke to trzeba na nowo ustawiać,

jeżeli podłączysz to dodatkowo 15metrowym kablem, to na pewno

obraz będzie klatkował, prędkość transmisji spadnie…

Za ok 150-200,- kupisz kamere bezprzewodowa z odbiornikiem i podswietleniem w podczerwieni ! http://allegro.pl/kamera-bezprzewodowa-ir-10m-zewnetrzna-audio-noc-i3022383238.html