Motorola e398 ..... nowy soft


(Mahsoft) #1

mam pytanie: gdzie moge znalezc najnowszy soft tzn. flash i flex do tej motoroli?

a propo jakie oznaczenie ma najnowszy flash i flex?

aha i jeszcze jedno: jak mam wpisac te kody na dyktafon? wciskam menu wpisuje 048263* i nic sie nie dzieje, caly czas jestem w menu

prosze jescze podac mi program dzieki ktoremu sciagne simlocka

prosze podac konkretne odpowiedzi bo na forum zwracam sie tylko wtedy gdzy sam nie znajde :?


(Ogi69) #2

mam ten sam problem

Pytanie? czy wpisując pierszy kod natym sie kończy już dalej niemożesz wpisywać

jak masz takie objawy to to samo co mi sie dzieje i ja tesz niewiem czemu i szukam pomocy noto chyba jest nas dwóch mam nadzieje że ten problem rozwiąrzemy przy kogoś pomocy wienęc dzienkuje za karzdą pomoc


(Gesiu) #3

Aktywacja notatek głosowych przy pomocy kodów:

Wchodzimy w Menu i szybko wpisujemy z klawiatury kod 048263*

Pojawią się pola w które wpisujemy:

Opcode: 47

Field1: 50

Field2: 1

Field3: 8

Field4: 1

Field5(D): 132 (128 wyłącza)

Po wszystkim zobaczymy komunikat Results i wartość F1:0

Przypisanie nagrywania głosowego do przycisku inteligentnego:

Opcode: 47

Field1: 91

Field2: 1

Field3: 21

Field4: 1

Field5(D): 043 (021 wyłącza)

Ustawienie przycisku inteligentnego na Dyktafon pozwala na nagrywanie krótkich notatek głosowych. Aby nagrać notatkę głosową należy przytrzymać przycisk inteligentny. Aby przerwać nagrywanie należy go puścić. Krótkie naciśnięcie przycisku spowoduje uruchomienie wybierania głosowego.


(Majka Heh) #4

Najnowszy soft to 9cr natomiast najszybszy 95r_a . Znajdziesz je w necie… polecam google serwery ftp emule i matrax.net. Poza tym mozna przerobic ją na e790 i

wtedy jest nagrywanie video

Jesli chodzi o ten kod to musisz go po prostu w miare szybko wpisać a napewno Ci się pojawi i dalej sam obczaisz gdzie co wpisac :slight_smile:

Pozdrawiam.


(Ogi69) #5

No szypko wpisuje i się niestety nieda i dalej :frowning:

Złączono Posta : 26.08.2005 (Pią) 12:52

PROSZE POMóżcie bo mnie szlak trafi z tym telefonem

miało sie dać a sie niestety nieda kurcze :evil:

oco wtym chodzi jaka jest tego przyczyna


(Majka Heh) #6

@ogi69 w takim razie masz zablokowane wejdzie w menu opcode. W nowych telefonach często tak jest. Musisz je uaktywnic w seemie 0032.


(Mahsoft) #7

teraz pytanko z innej beczki …

moze mi podac link do najnowszej wersji flexu do e398@e798 1er ??

a co do opcode pomaga zmiana flexu i flasha na inny niz orginalny 8)