Motorola V9 Play/zrywanie połączeń

Od maja 2008 roku jestem nieszczęśliwym ( :lol: )posiadaczem Motoroli V9 w sieci Play.

W tamtym okresie posiadałem jeszcze abonament w Orange, więc w Motorolce zdjąłem simlocka i korzystałem z nowego telefonu w Orange.

Po jakimś czasie umowa dobiegła końca (w orange) więc włożyłem kartę sim Play do telefonu v9.

Od początku telefon a w sumie raczej nie telefon ma problem, kiedy ktoś do mnie dzwoni, bądź ja dzwonię, zazwyczaj po paru minutach rozłącza mnie .

Rozmowa po prostu zostaje przerwana, i muszę dzwonić raz jeszcze :twisted: żeby dokończyć rozmowę.

Staje się to na tyle uciążliwe, że problem występuje notorycznie, powiedziałbym cały czas.

Poszło zgłoszenie do Play, oni twierdzą że u mnich wszystko OK, i że wina leży po stronie telefonu.

Ja się pytam, jak to możliwe, skoro ten sam telefon tylko z kartą Orange chodził przez 4 miesiące bez problemu, bez żadnych zrywanych połączeń , a kiedy tylko przełożyłem kartę sim Play, zaczęły się problemy …

Co dziwne, problem nie występuje tylko na tym telefonie, lecz sprawdzałem również na innym telefonie z kartą sim Play, również rwie połączenia.

Spotkał się ktoś z takimi problemami ?

Ma ktoś jakieś rozwiązanie tego?

Wg mnie problem jest z roamingiem Plusa.

JUDGE ,

zapomniałem dopisać.

Mam ful zasięg sieci Play ;]

Więc problem z roamingiem odpada :lol:

wiem ze były problemy z kartami sim w sony ericssonach - bo karty sim sa rózne 6 i 8 stykowe, więc ja sugeruje spróbować wymienić kartę sim (bezpłatnie w każdym salonie)

skrzek ,

Może w sumie to coś da.

Starą orange miałem 8 stykową, a w Play pierwsze karty, stare simki były 6 stykowe.

W sumie nic nie tracę, bo wymiana sima za free, a kto wie, może pozbędę się problemu :?