Mozilla Firefox - brak paska bocznego i dolnego


(Damians87) #1

Witam.Mam problem ponieważ od poniedziałku na niektórych stronach nie mam paska bocznego ani dolnego co powoduje,że nie mogę przeglądać tych stron.


(Atis) #2

W pasek adresu wpisz: about:support Kliknij Odśwież program Firefox.


(Damians87) #3

Zrobiłem tak jak kazałeś i działało chwilę.Niestety po kilku minutach problem pojawia się ponownie.


(Atis) #4

Farbar Recovery Scan Tool - Raport obowiązkowy


(Damians87) #5

FRST -  http://www.wklej.org/id/1719761/

 

Addition - http://www.wklej.org/id/1719762/


(Atis) #6

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [Groove Explorer Icon Overlay 1 (GFS Unread Stub)] -> {99FD978C-D287-4F50-827F-B2C658EDA8E7} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [Groove Explorer Icon Overlay 2 (GFS Stub)] -> {AB5C5600-7E6E-4B06-9197-9ECEF74D31CC} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [Groove Explorer Icon Overlay 2.5 (GFS Unread Folder)] -> {920E6DB1-9907-4370-B3A0-BAFC03D81399} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [Groove Explorer Icon Overlay 3 (GFS Folder)] -> {16F3DD56-1AF5-4347-846D-7C10C4192619} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [Groove Explorer Icon Overlay 4 (GFS Unread Mark)] -> {2916C86E-86A6-43FE-8112-43ABE6BF8DCC} => No File
GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected <======= ATTENTION
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
HKU\S-1-5-21-314600519-3917243242-1724729044-1000\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
BHO-x32: No Name -> {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} -> No File
BHO-x32: No Name -> {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} -> No File
BHO-x32: No Name -> {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} -> No File
BHO-x32: No Name -> {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} -> No File
Toolbar: HKLM - No Name - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - No File
ShellExecuteHooks-x32: - {B5A7F190-DDA6-4420-B3BA-52453494E6CD} - No File []
CHR Extension: (Bookmark Manager) - C:\Users\Win7\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gmlllbghnfkpflemihljekbapjopfjik [2015-04-21]
2015-05-22 10:36 - 2013-11-02 20:37 - 00000000 ____ D () C:\AdwCleaner
Task: {2EEBBDEA-79E6-4DF7-81EE-5147E81144E6} - \hdtotal1.3-updater No Task File <==== ATTENTION
Task: {5A1A8C2C-B817-4FFD-A28C-D3094099FE5F} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [2014-12-19] (Adobe Systems Incorporated)
Task: {6C948AE2-0A90-4CBA-872C-F720B7F893D6} - \hdtotal1.3-chromeinstaller No Task File <==== ATTENTION
Task: {7F2C6065-85B6-42BF-AD76-2A57DB649FA7} - \hdtotal1.3-enabler No Task File <==== ATTENTION
Task: {85FF19F2-C2DF-46FD-9762-2C8286912FF3} - System32\Tasks\{52AD83B2-154B-4850-B9FA-7FBCDCCE7757} => pcalua.exe -a E:\setup.exe -d E:\
Task: {A645430D-09E6-45A2-ABE7-EB2AAEA28C34} - \hdtotal1.3-codedownloader No Task File <==== ATTENTION
Task: {AFE94753-6692-41A6-8BED-6DF0A63D910D} - System32\Tasks\e-pity2015_kwiecien => C:\Program Files (x86)\e-file\e-pity2014\Assets\signxml.exe
Task: {B0B1FE8C-C127-4512-B916-CF6508C87CA0} - System32\Tasks\e-pity2015_styczen => C:\Program Files (x86)\e-file\e-pity2014\Assets\signxml.exe
Task: {E4D664F6-0F63-43B3-9DF6-9FFE198D1A26} - \hdtotal1.3-firefoxinstaller No Task File <==== ATTENTION
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition i Shortcut.


(Damians87) #7

http://wklej.org/id/1719796/


(Atis) #8

Skasuj folder C:\FRST

W logach nie widać przyczyny tego problemu.

Sprawdź czy problem występuje po wyłączeniu rozszerzeń:

https://support.mozilla.org/pl/kb/rozwiazywanie-problemow-z-rozszerzeniami-i-motywam#w_wyaalecz-wszystkie-rozszerzenia


(Damians87) #9

niestety nadal to sami ;(


(Atis) #10

Może przyczyną jest to, że masz zainstalowaną wersję testową.


(Damians87) #11

Już problem został rozwiązany.Usunąłem profil przez Mozillę stworzyłem nowy i wszystko działa jak należy :slight_smile: