Mozilla nie wczytuje automatycznie zdjęć

Witam

Po formacie dysku i zainstalowaniu mozilli, ta nie wczytuje automatycznie obrazków z różnych forum, jedynie widać do nich linki - jak na zdjęciu poniżej:

http://img18.imageshack.us/img18/3272/c … d01zii.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Jak rozwiązać ten problem?

Utwórz nowy profil Firefoksa, aby sprawdzić, co powoduje ten problem. Zrób skrót na pulpicie do firefox.exe i zmodyfikuj ścieżkę do pliku:

firefox.exe -p

Odpal przeglądarkę ze skrótu, otwórz nowy profil w oknie dialogowym, wybierz wyłączenie wszelkich dodatków.

Nowe Fx’y nie potrzebują tworzenia “specjalnego” skrótu, wystarczy przytrzymać Shift podczas uruchamiania ze zwykłego skrótu (trzymamy wymieniony klawisz i dwukrotnie klikamy ma ikonę Fx’a), to wywoła okno trybu awaryjnego, przez który można tą przeglądarkę uruchomić “na golasa” -coś w stylu tymczasowego nowego profilu-.

możecie mówić precyzyjniej bo jestem zielony w komputerach… krok po kroku…

jak mam zmodyfikować tą ścieżkę, jak zrobić nowy profil ?

@dziura87

No to lecim z “krok po kroku”:

a. Sposób podany przez manishe:

  1. Znajdź lub utwórz skrót Fx’a na pulpicie

  2. Kliknij w niego prawym przyciskiem myszy aby wywołać menu kontekstowe

  3. Wybierz z menu opcję “Właściwości”

  4. W oknie jakie się pojawi zlokalizuj pole tekstowe zwane “Element docelowy” i dopisz do niego -p oddzielone spacją, całość tego pola powinna wyglądać tak (zależne od wersji systemu):

  • “C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe” -P dla systemu 32bit

-“C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe” -P dla systemu 64bit

(za miast samej litery “p”, można również zastosować “profilemanager”)

  1. Zatwierdź zmiany wprowadzone w skrócie i uruchom z niego przeglądarkę

  2. W uruchomionym oknie wybierz przycisk utworzenia nowego profilu