Czołówka,
od pewnego czasu borykam się z problem z którym, mimo usilnych starań wszelkie próby jego rozwiązania kończą się fiaskiem.
Do rzeczy, podczas pobierania wiadomości z poczty interia.pl (zmiana konta nie wchodzi w możliwość ze względu na kilku letnią obsługę konta oraz ponad 20000 wiadomości) w programie Mozilla Thunderbird, otrzymuje następujący komunikat:
Przy samodzielnej próbie rozwiązania trapiącego mnie problemu, natrafiłem na grupę mozlli odnoszącej się do podobnego zagadnienia, kolejnym moim krokiem było zastosowanie się do sugerowanych rad.
Bazując na opinie, której treść pozwolę sobie przytoczyć poniżej:
Dwa ze znajdujących się w skrzynce listów, odpowiadały komunikatem . Po ich wyrzuceniu do kosza (i jego profilaktycznym opróżnieniu) wszystko wróciło do normy. W kwestii formalnej... trefnymi przesyłkami nie były reklamy viagry, czy czegoś podobnego, ale zwykłe powiadomienia o otrzymaniu komentarza na Allegro.
Idąc za ciosem, usunąłem kilka ostatnich otrzymanych wiadomości przez panel pocztowy interi, następnie sprawdziłem rezultat, czego efektem był wciąż ten sam komunikat. Jako, że powyższa rada, nie przyniosła pożytku, wykorzystałem kolejną z nich, mowiącą o,
"Osobom, które przy błędzie w RETR nie chcą sprawdzać po kolei wszystkich wiadomości (trochę może ich być) polecam uruchomienie go z zapisywaniem transmisji pop3 do pliku log:
1. Utwórzcie w katalogu Thunderbirda plik "dowolna_nazwa.bat".
2. Wpiszcie w nim:
set NSPR_LOG_MODULES=POP3:2
set NSPR_LOG_FILE=ścieżka_dostępu\nazwa_pliku.txt
start thunderbird.exe
Niestety z utworzonego loga, dla mnie nie wynika nic, co mogło by mi się przydać w rozwiązaniu problemu jak i zlokalizować felerny mail , log dołączam w załączniku.
W akcje desperacji, usunąłem wszystkie wiadomości z ostatnich trzech oraz trzech następnych po siebie dni (6 dni wycięte, 3 w tył, 3 do przodu), jednak i to nie przyniosło rezultatu. Od ponad miesiąca próbuję się także skontaktować z biurem obsługi w celu wyjaśnienia problemu, jednak do tej pory nie otrzymałem żadnej wiadomości, dodam, iż próbowałem powyższych rad zarówno na aktualnej wersji oprogramowania jak i wcześniejszych jego wersjach.
Niestety jest to na tyle, uciążliwy problem że konta pocztowego używam na codzień do pracy, a korzystanie z poziomu panelu dostępnego na stronie interii jest po krótce nie wygodne.