Witam!
Nie mogę otworzyć Thunderbirda. Za każdym razem otwiera mi się komunikat „Komputer musi zostać uruchomiony, aby dokończyć wcześniejszą aktualizację programu. Czy chcesz teraz ponownie uruchomić komputer?” Po zresetowaniu komputera jest nadal to samu. Resetowałem kilka razy i nic. Wyłączenie antywirusa nie pomogło.
1.Zgraj pocztę i dane Thunderbirda z folderów:
- C:\Users\twoja_nazwa\AppData\Local\Thunderbird
- C:\Users\twoja_nazwa\AppData\Roaming\Thunderbird
2.Odinstaluj Thunderbirda
3.Wyczyść pozostałości jakimś czyścicielem np. CCleaner
4.Ściągnij ostatnią wersję Thunderbirda z macierzystej strony (tylko stamtąd koniecznie!)
5.Zainstaluj ale nie uruchamiaj.
6.Skopiuj zachowaną pocztę i dane
7.Teraz możesz uruchomić Thunderbirda
Przy próbie odinstalowania jest dokładnie ten sam komunikat. Pobrałem nową paczkę instalacyjną i też to samo, każe mi zrestartować i dokończyć wcześniejszą aktualizację programu.
Z tej strony ściągnij Geek Uninstaller (jest darmowy i nie wymaga instalacji):
Uruchom, znajdź na liście programów Thunderbirda i z menu wybierz Zadanie / Usuń program (wymuszone). Poczekaj aż Geek usunie pozostałości po Thunderbirdzie i dopiero wtedy spróbuj ponownie go zainstalować.
P.S. Sprawdź za pomocą Menedżera zadań czy w pamięci nie ma jakiś pozostałości po Thunderbirdzie - jeśli są to je usuń.
Dziękuję! To rozwiązało problem. Teraz jest ok!
Ten temat został automatycznie zamknięty 30 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.