Mozilla Thunderbird - przekroczono limit czasu połączenia

Witam, mam taki problem z Thunderbirdem. Otóż nie pobiera on mi pocztu i pojawia się informacja że : Przekroczono limit czasu połączenia dla jakiś_tam_mail@gmail.com

Nie wiem ile ten problem występuje. Nie wiem jak sobie z tym poradzić i co zrobić.Mam nadzieje że otrzymam jakąś pomoc :wink:

Problem istnieje od zawsze, nie udało mi się znaleźć rozwiązania.

kilka razy w miesiącu mam to samo ale poza tym Thunderbird spisuje się rewelacyjnie.

Prawdopodobnie jest jakiś problem z dostępem przez POP3 (lub IMAP) u dostawcy u którego masz konto email. Może to być też problem u Twojego dostawcy internetu (mniej prawdopodobne)

Korzystam z imap , z internetem jest wszystko wporządku. Czyli mam rozumieć że pozostaje tylko czekać ?

Tak, też to czasami mam na różnych serwerach. A to, że z internetem u Ciebie (jak Ci się wydaje) jest ok - nic nie znaczy, problemy mogą być na drodze Twój dostawca internetu - Twój serwer mail.

BoN!3k , ciągle masz z tym problem? Bo ja przed chwilą pobierałem wiadomości z Gmaila po IMAPie i nie było problemów.

Zobacz czy wszystko masz poustawiane prawidłowo: konfiguracja-thunderbird-dla-gmail-t213716.html

W ustawieniach konta wydłuż limit czasu serwera na maxa :slight_smile:

Może to nie rozwiąże problemu, ale ograniczy do minimum występowanie owego komunikatu :slight_smile:

Areh, tak ciagle problem występuje. Fiesta a możesz krok po kroku powiedzieć jak to zrobić ?. A konto konfigurowałem wcześniej za pomoćą powyższego linku ^^

Ustaw na 1000 ,ewentualnie na więcej.Oraz może spróbuj wyłączyć skanowanie POP3/Poczty lub coś w tym stylu w Comodo i/ lub AVG…

Tundenbird >>>Narzędzia>>>OPCJE>>>EDYTOR USTAWIEŃ (na dole)>>>wpisz “tcptime” wyskoczy klucz:
mailnews.tcptimeout;100
zmień na potrzebną ilość np 1000 ( 1000/60 to prawie 17 minut)

Naprawdę uważasz że autor wątku nadal zmaga się z tym problemem?