prowadzę handlową działalność gospodarczą, jest to sprzedaż wysyłkowa. Firma się rozkręca i ostatnio pojawił się pewien uciążliwy aspekt - klienci wydzwaniają o przeróżnych porach, nie zważając na godziny kontaktu podane chociażby w opisach aukcji. Mógłbym po prostu po godzinach pracy wyłączać telefon, ale wolałbym, żeby było to zorganizowane bardziej profesjonalnie.
Załóżmy, że chcę odbierać połączenia w godzinach 10-18. Czy da się na tel. komórkowych zrobić coś takiego, że przed pojawieniem się sygnału oczekiwania na odebranie połączenie, najpierw słyszymy jakiś komunikat? (np. witamy w sklepie xxx, pierwszy wolny pracownik odbierze połączenie) - coś w stylu typowych infolinii. Natomiast w innych godzinach chciałbym, aby włączał się komunikat informujący o tym, że kontakt jest możliwy tylko w godzinach 10-18, a następnie połączenie by się automatycznie kończyło.
Wiem na pewno, że taki efekt uzyskasz instalując Avast Mobile Security. Masz tam możliwość ustawienia tzw. czarnych list i godzin, w których nie będzie możliwości dodzwonienia się do Ciebie. Nie wiem natomiast czy istnieje możliwość przekierowania połączenia do kogoś innego czy choćby nawet wysłania komuniku o aktualnej nieobecności. Wydaje mi się, że takich “bajerów” już nie ma, ale może wersja PRO będzie to posiadała, choć tak jak piszę - pewności nie mam.
Pod warunkiem ,że ma telefon z androidem.Bo jak narazie to możemy tylko snuć domysły co to za telefon i jaki ma system. Kolega nie raczył podać istotnych informacji.
rubin714p, na forum używamy polskich znaków (ż, ł, ć, ś, ą itp.). Proszę wyedytować swojego posta i poprawić co trzeba. Niezastosowanie się do prośby będzie skutkowało przeniesieniem posta do śmietnika.