Mp3 technika 512 mb problem - nie można otworzyć dysku

Witam. Mam problem z mp3 512 mb firmy Technika. Mp3 gra w porządku, tylko podłączając ją do komputera, niby wyświetla się nowy sprzęt, tylko, że jak chcę otworzyć ten dysk wymienny to pojawia się komunikat: “H:/ nie jest dostępny. Plik lub katalog jest uszkodzony i nieczytelny.” I nie wiem, co zrobić w tej sprawie. Z kablem USB jest wszystko w porządku, bo inne urządzenia działają w porządku. Co zrobić? Jak sprawić, by cały ten dysk wymienny się otwierał i żeby można dodawać do niego muzykę? I co mogło być przyczyną? Proszę o pomoc, bo ja za bardzo nie znam się na tym. Oczekuję na jakiekolwiek podpowiedzi. Pozdrawiam

Spróbowałeś otworzyć mp3 na innym kompie

tak, ale pojawia się to samo :confused:

Przycisk “Hold” nie masz przypadkiem włączony?

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?f=2&t=234175

Tu może znajdziesz

przycisk "Hold’ włączony nie jest, bo chyba wcale go ta empetrójka nie posiada, albo ja jestem ślepa :expressionless: a poza tym próbowałam już podłączać do innego koncentratora USB i nic, pojawia się wiecznie to samo

Hmm formatowałaś kiedyś ten dysk? Najczęściej MP3 chodzą na systemie FAT.

Wyciągnij baterię i zostaw na 10 min bez baterii. Może to pomóc ale nie musi…

Pozdrawiam

Piotr

ewusia1101 ,

Poczytaj - Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post.

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie.

W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

jeżeli chodzi o formatowanie, to w ogóle nie ma możliwości kliknięcia na ten dysk prawym przyciskiem myszy, bo od razu się cały Mój komputer zawiesza. a nie wiem, czy istnieje jakiś inny sposób?

Być może komuś pożyczyłaś i ktoś to zrobił. A nie miałaś sterowników do MP3?

Nie miałam… Czyli pewnie nie da się nic zrobić? :frowning: