Mam maly problem, z ktorym nie wiem, jak sobie poradzic. Otoz mam zakupiony MS Office 2007H. Jak wiadomo moge go zainstalowac na 3 komputerach w obrebie domu/mieszkania i tu pojawia sie problem. Zainstalowalem go na 3 komputerach, jakie mam w domu (2 stac. i 1 lap.) Niestety jeden z komuterow ulegl powaznej awarii i kupilem nowy. Uszkodzony poszedl na zlom, po splonieciu. Teraz znow mam 3 komputery i na dwoch zainstalowanego MSO2007H. Przy probie zainstalowania go na 3 komputerze wyskakuje mi info, ze na tym kluczu sa juz zainstalowane 3 wersje Offica. Chcialbym sie Was spytac, czy wiecie moze w jaki sposob zresetowac klucz lub uniewaznic jedna z licencji?
Dodam, ze nie uplynelo jeszcze 90dni od instalacji MSO na zepsutym komputerze. Minal okolo miesiac.
A skąd taka informacja? Tak jak już napisano wcześniej - jeżeli chcesz się czegoś dowiedzieć to tylko i wyłącznie telefon do polskiego oddziału MS. Tam Tobie powiedzą wszystko co da się zrobić.
Jako autor tamtego tematu pozwolę sobie napisać, że u mnie faktycznie po 90 paru dniach od pierwszej rejestracji mogłem zainstalować pakiet na nowym komputerze, czyli wszystko tak jak napisał @ Docent w tamtym temacie. Potwierdza to też punkt 13 w licencji FPP pakietu Office 2007 dla użytkowników domowych:
Jak widać można przypisać licencję do nowego komputera wcześniej - podejrzewam, że trzeba wtedy wykonać telefon do oddziału technicznego firmy Microsoft.