MS Office 2007- nie uruchamia się

Witam,

Mam problem z MS Office “Dla Użytkowników Domowych” 2007 na komputerze siostry. Komputer pracuje na XP SP2 ze wszystkimi najnowszymi łatkami. Zainstalował się nawet SP1 dla Office.

Opis problemu: Gdy klika się na ikonkę Worda,Excela,Power Pointa, pojawia się standardowy kursor z klepsydrą po czym po chwili znika i nic się nie dzieje. Komputer się nie zawiesza, i można pracować na nim dalej. Co ciekawe na kontach innych użytkowników(Gościa i Administratora) uruchamia się bez problemu.

Próbowałem pomóc sobie Microsoft Office Diagnostics, jednak bez rezultatów. Office również nie chce się uruchomić w trybie awaryjnym(dla danego użytkownika). Konto siostry ma uprawnienia administratora.

Będę wdzięczny za wszelakie porady:-)

Pozdrawiam.


Edit #1

Udało mi się rozwiązać problem metodą siłową, czyli poprzez, usunięcie starego użytkownika i utworzenie nowego użytkownika:P.