MS Office - nie otwierają się aplikacje

Witam,

Mam duży problem z officem którego potrzebuje do pracy jak wody na pustyni:D

Po jakiejś aktualizacji nie otwierają się żadne aplikacje. Próbowałem naprawiać aplikacje office z poziomu listy programów w windowsie, ale niestety nic to nie daje. Nie wyskakuje żaden błąd. Po prostu następuje ZERO reakcji. Może mam jakiś grubszy problem?

Windows 10, wykupiona subskrypcja na office365.

http://wklejto.pl/909438

http://wklejto.pl/909439

http://wklejto.pl/909442

Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam

1 polubienie

Witaj @butcher25

Jakiś czas temu był problem z blokowaniem wielu programów, w tym aplikacji Office
W pliku naprawczym sprawdzę element rejestru i usunę niepotrzebne wpisy

  1. Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. C:\Users\czaja\Desktop
    „Plik naprawczy został utworzony tylko dla Ciebie, nie należy go stosować na innym komputerze”
    fixlist.txt (2,8 KB)

  2. Uruchom FRST i kliknij Napraw, program wyłączy niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.

  3. Po restarcie wklej plik wynikowy.

Pozdrawiam serdecznie
Juliusz
stopa

Dziękuję za pomoc.

Ogólnie wczoraj metodą prób i błędów udało mi się najpierw odinstalować office i zainstalować ponownie - co też nie było takie proste bo plik instalacyjny też sprawiał wrażenie jakby nie działał. Może pomogło wyrzucenie avasta. Przy okazji zapytam - czy istnieje godny polecenia darmowy antywirus, czy wystarczy bazować na standardowym „windowsowym” antywirusie?

Załączam plik wynikowy: Kod: 909507 WKLEJTO.PL Darmowa wklejka, na zawsze!

Pozdrawiam

Owszem.

Wyrzucenie Avasta pomogło.
Nie wiedząc, jakie jest Twoje „przywiązanie” do Avasta, chciałem plikiem naprawczym uzyskać wpis rejestru, który należy poprawić, aby działały programy Office i Avast.

Problemem było „przejęcie” przez Avasta plików exe przed ich uruchomieniem.

Ogólnie mówiąc, wielu z Nas tu na Forum zapewne powie, że Windows Defender wystarczy.
Jest to też moja opinia.

Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby przetestować darmowe antywirusy i samemu zdecydować, przy którym z nich system działa bez zarzutu

Co do pliku FRST, nie musimy nic więcej robić.

Jeśli System odzyskał sprawność, zaznacz post, który rozwiązał Twój problem.
W tym przypadku Twój :wink:
obraz

W razie kolejnych kłopotów z komputerem, pisz :+1:

Pozdrawiam serdecznie
Juliusz

1 polubienie

Ten temat został automatycznie zamknięty 180 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.