MSDN AA - instalacja systemu na dwóch komputerach

Witam.

Mam kilka pytań odnośnie MSDN AA.

Otóż mogę mieć zainstalowany legalnie np. Windows na dwóch komputerach. Jednak czy mogę je zainstalować na tym samym kluczu dwa windowsy? Czy może muszę się starać o następny klucz? Bo chyba jest coś takiego jak installation-id… Oświećcie mnie w tym temacie. Mam zainstalowanego (już chyba 3,4 raz windowsa xp (i aktywowanego tez 3,4 razy) na laptopie, chciałbym teraz zainstalować windowsa na moim domowym komputerze i chce zrobić żeby wszystko było legalnie ok.

To goń do sklepu po nowego XP jak chcesz mieć dwie legalne kopie. Zasada jest taka 1 komputer=1 klucz

w FAQ MSDNAA jest napisane tak:

Q: Can I install my software on two computers at once?

A: Yes, as long as you are the owner of both computers and both are being used for instructional purposes. NOTE: If you require another key for a product you must contact your program administrator. Also, friends, family and colleagues not currently enrolled in a course that is part of an MSDNAA department are not allowed to access or use the software available from this website. (For examples of appropriate usage see: http://msdn.microsoft.com/academic/prog … fault.aspx)

Q: I have a new computer now, how can I re-install my software?

A: You are allowed to install the software more than once based at the discretion of the program administrator and the software distribution method chosen. Note: if you purchase a product through the CD media sales method of distribution you will have to go through the Microsoft Customer Care Center for support: 1-800- 936-5700 in North America/ World Wide 1-800-249-8314.

A orginalna Winda to box czy oem ? Z tego co wiem OEM jest do konkretnej mobo

to jest Windows z MSDN AA !ściągnięty! i nagrany na cdr… (to jedna z możliwości korzystania z MSDN oprócz wypożyczania nośników)

a tak w ogóle, to dostałem już drugi klucz, tak więc nie musze kupować drugiego windowsa.

Proszę zmienić temat postu na konkretny,opcja zmień i popraw.JNJN

a czemu nie zapytasz się pomocy o to w

końcu oni wiedzą najlepiej co sprzedają :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: