Witam. Od prawie miesiąca posiadam tego notebooka i mam do Was prośbę/pytanie. Jak zaktualizować w tym sprzęcie BIOS ?? Czytałem trochę na innych forach, ale nic to co tam było mi nie pomogło. Jestem Laikiem jeżeli chodzi o aktualizacje w takich sprzętach. Chciałbym żeby ktoś mi przedstawił tą procedurę jak krowie na granicy. POzdrawiam.
http://www.msi.com/product/nb/U270.html#/?div=BIOS
– Dodane 17.04.2012 (Wt) 16:02 –
jak krowie na miedzy mówisz… więc pobrałem biosa ze strony producenta do twojego laptopa, i oto wrzuciłem na serwis hostingowy abyś nie miał problemu z szukaniem na stronie producenta tego.
-
ściągnij : http://www.wrzuc.to/G7I9PsR7.wt
-
wypakuj na pulpit zawartość
-
wyłącz wszelkie programy kroju gg itp itd żeby nic nie przerwało aktualizacji bios’u
-
uruchom flash.bat i NIC NIE dotykaj w trakcie procesu aktualizacji
-
komputer automatycznie uruchomi sie ponownie, jeśli się wyłączy to go nie włączaj - powininen sam sie włączyć
– Dodane 17.04.2012 (Wt) 16:04 –
jak rozumiem masz windows 7 tak?
Tak, posiadam “Windows 7 Ultimate PL x86”. System jest świeżo postawiony na tym sprzęcie… zaraz spróbuje czy wszystko się uda. Tak wiec, pobrałem plik z serwera co mi podałeś, rozpakowałem wszystko na pulpit. uruchomiłem plik “flash.bat” i… włączyło mi się szybko okienko i znikło… nic dalej się nie dzieje ??
OK, zrobiłem bootowalnego pendrive i kurcze dalej problem… wszedłem do BIOS ustawiłem bootowanie z niego i teraz ciągle widzę czarny ekran z migającą kreseczka (lewy górny róg) i migająca diodą na pendrive i tak już z 5min … może teraz problem tkwi w tym ze utworzyłem tego pendrive w WinXP ?? a nie Win7 ??
zrób w windows 7
Zrobiłem to w Win7. Bo jeszcze mnie ciekawi czy w programie “UNetbootin” muszę wybrać dystrybucje ?? czy tez nie ??
Żadnej dystrybucji, pytanie numer jeden, czy system plików na penie to fat 32?
Tak, jak najbardziej.