Mulący się internet

Mam takowy problem, że od pewnego czasu (mniej więcej od wczoraj) net mi się potwornie muli. Prędkość ściągania mam w okolicach 10 kb/s (normalnie ok. 30 kb/s). Strony mi się bardzo powoli ładują. Sprawdzałem na stronie neostrady czy nie przekroczyłem limitu, ale mam 1,7/7 GB. Ostatnio ściągałem plik wążący ok. 900 mb przez BitCometa. Czy sytuacja ta może być spowodowana tym?? Skanowałem dysk Avastem i nic nie wykryło. Może dać loga z HiJacka do sprawdzenia??

Z góry THX

Może to BitComet tak ci muli łacze. Masz go cały czas właczonego?

Nie. Po każdym użyciu zamykam go. Nawet sprawdzam czy nie ma uruchomionego procesu BitComet.

zgłoś to do tp. Moze oni cos pokrecili, albo mieli jakies problemy tymczasowe.

Teraz nowy problem. Po kilkunastu minutach pobytu na necie żadna strona internetowa nie chce mi się otworzyć, w żadnym programie. Domyślnie używam Firefoxa, ale zmuszony sprawdziłem w Internet Explorerze i DUPA. Przeinstalowałem oprogramowanie Neostrady (z zaje…wielkimi problemami-co chwila jakiś błąd) i nadal to samo. Czy sytuacja ta może być spowodowana moim programem antywirusowym??-Avast 4.7 Home, tzn. czy blokuje on coś związanego z otwieraniem stron. A może przez to, że mój kabel od internetu nie jest w najlepszym stanie (ale wtedy chyba w ogóle by mi się nie łączył net nie??). Kabel mam jeszcze od czasów modemowych :smiley: i muszę go coraz rozciągać :evil: WIELKIE DZIĘKI DLA TEGO KTO MI POMOżE! !!

Avast raczej nie blokuje łącza, korzystam z niego od bardzo długiego okresu czasu. Może faktycznie to “poturbowane” łącze jest problemem.