Mulący się internet


(Kriss91) #1

Mam takowy problem, że od pewnego czasu (mniej więcej od wczoraj) net mi się potwornie muli. Prędkość ściągania mam w okolicach 10 kb/s (normalnie ok. 30 kb/s). Strony mi się bardzo powoli ładują. Sprawdzałem na stronie neostrady czy nie przekroczyłem limitu, ale mam 1,7/7 GB. Ostatnio ściągałem plik wążący ok. 900 mb przez BitCometa. Czy sytuacja ta może być spowodowana tym?? Skanowałem dysk Avastem i nic nie wykryło. Może dać loga z HiJacka do sprawdzenia??

Z góry THX


(Wiesio52) #2

Może to BitComet tak ci muli łacze. Masz go cały czas właczonego?


(Kriss91) #3

Nie. Po każdym użyciu zamykam go. Nawet sprawdzam czy nie ma uruchomionego procesu BitComet.


(Pawcio151) #4

zgłoś to do tp. Moze oni cos pokrecili, albo mieli jakies problemy tymczasowe.


(Kriss91) #5

Teraz nowy problem. Po kilkunastu minutach pobytu na necie żadna strona internetowa nie chce mi się otworzyć, w żadnym programie. Domyślnie używam Firefoxa, ale zmuszony sprawdziłem w Internet Explorerze i DUPA. Przeinstalowałem oprogramowanie Neostrady (z zaje...wielkimi problemami-co chwila jakiś błąd) i nadal to samo. Czy sytuacja ta może być spowodowana moim programem antywirusowym??-Avast 4.7 Home, tzn. czy blokuje on coś związanego z otwieraniem stron. A może przez to, że mój kabel od internetu nie jest w najlepszym stanie (ale wtedy chyba w ogóle by mi się nie łączył net nie??). Kabel mam jeszcze od czasów modemowych :smiley: i muszę go coraz rozciągać :evil: WIELKIE DZIĘKI DLA TEGO KTO MI POMOżE! !!


(Wiesio52) #6

Avast raczej nie blokuje łącza, korzystam z niego od bardzo długiego okresu czasu. Może faktycznie to "poturbowane" łącze jest problemem.