"Musisz ustawić konto kopii zapasowej" - problem z działaniem kopii zapasowej Google

Witam!
Jak w remacie: od jakiegoś czasu dostaję powiadomienie, że muszę ustawić konto kopii zapasowej. Dotykam tego powiadomienia, wybieram moje konto i… za kilka dni znowu to powiadomienie się pojawia. Sprawdziłem poprawność konfiguracji kopii zapasowej wchodząc kolejno w “Ustawienia” -->> “Kopia zapasowa i resetowanie” i zauważyłem, że pozycja “Konto kopii zapasowej” jest wyszarzona.
załączam screena:


O co w tym chodzi i jak to naprawić?? Proszę Was o szybką odpowiedź, bo teraz kopie mi się (chyba) nie wykonują, co nie jest zbyt fajne:( Moje urządzenie to smartfon Sony Xperia M5 z Androidem 6.0.

Czy od dawna ci się tak dzieje ?

1 polubienie

Możesz robić kopię aplikacją od sony na komputer:
http://support.sonymobile.com/pl/xperiam5/userguide/backing-up-and-restoring-content-on-a-device/

No dobrze, ale nie da się wykonać kopii zapasiwej Google? Przecież jeszcze przed ok. 2 tygodniami wszystko hulało!

A po ustawieniach fabrycznych masz to samo, jak skonfigurujesz telefon ?

Nie wiem, ale problem rozwiązałem sam:) Po prostu zwariowały Usługi Google Play. W “Ustawienia” -->> “Aplikacje” Wyłączyłem aplikację “Usługi Google Play”, odinstalowałem jej update’y, usunąłem konto Google z systemu, a potem ponownie włączyłem Usługi Google Play, dodałem z powrotem moje konto Google i zainstalowałem aktualizacje Usług Google Play. Po tych czynnościach Pozycja “Konto kopii zapasowej” nie jest wyszarzona i jest ustawione moje konto - czyli wszystko - jak na razie - jest w porządku. :smiley: Jakby jednak problem wrócił, to się odezwę. Na razie dzięki:)
Dodam jeszcze, że na moim poprzednim telefonie (Samsung Galaxy Core z Androidem 4.1.2 miałem podobnie i - o ile dobrze pamiętam - wykonałem podobne czynności do opisywanych.

1 polubienie