Mysz USB nie działa

Mam problem z nową myszką Tracer Ghost. Po podłączeniu do portu USB świeci, próbuje się zainstalować ale wyskakuje komunikat “niepowodzenie instalacji oprogramowania sterownika” a w menedżerze urządzeń widnieje jako “unknown device”. Zainstalowanie sterowników z dołączonej płyty nie pomogło, mysz działa ale kursor nie “chodzi płynnie” tylko przeskakuje. Po kilku minutach mysz przestaje działać.

 

Po formacie dysku i wgraniu Windowsa od nowa dalej to samo. (sterowniki po kolei zainstalowane i uaktualnione przez slim drivers)

 

Inne urządzenia działają, mam inną myszkę która bez problemu działa. Sprawdzane inne porty USB, to samo, inna myszka i klawiatura działają bez problemu.

 

Kupiona myszka sprawdzana na innym komputerze z Windowsem 7 i tam działa również bez problemu.

 

Mam Windows 7 64 bit

Zdarza się, że coś nie mogą się zgrać ze sobą kontroler urządzenia (myszy) i kontroler płyty USB i problem nie do przeskoczenia.

 

Jeśli po instalacji świeżego systemu, jest to samo, prawdopodobnie nie będzie pracować na tym kompie.

 

Pytanie zasadnicze, czy faktycznie jest sprawna i pracuje poprawnie na innym kompie i takim samym systemie.

 

I powinna poprawnie pracować na sterownikach systemowych.

Z myszką nie poradziła sobie nawet osoba mająca jakieś tam pojęcie o komputerach…

Na innym komputerze działa dobrze, aktualnie zrobiliśmy podmianę i używam innej myszki, bezprzewodowej A4tech i o dziwo z nią nie ma problemów.

 

Jeżeli jest tak jak pisze JNJN to moje pytanie czy to dotyczy konkretnie tego modelu myszki? Czy też może być z innymi modelami myszek Tracer?

Czy w przyszłości ograniczyć się do myszek Logitecha i A4tech, firm których kilka myszek już używałem?

 

To jest zawsze czysty przypadek i nie ma znaczenia, co to i czyje to i jaki typ - nie działa i już.