Na jednym z kont lokalnych nie działa logowanie do konta Microsoft w aplikacjach

Czy da się jakoś naprawić konto lokalne użytkownika, aby znowu działało logowanie do aplikacji Microsoftu? Na nowo stworzonym koncie lokalnym dla testów działa bez zarzutów, ale na głównym przy próbie logowania po podaniu hasła po prostu znika okienko i dalej nie jestem zalogowany w tych aplikacjach. Wyjątkiem jest OneDrive. Dodam, że sfc /scannow nie wykrywa żadnych błędów.

Czytaj od Zmienianie nowo utworzonego konta na konto administratora

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/14039/windows-fix-corrupted-user-profile

Ale to byłoby bez danych aplikacji :frowning:

Niektórych. Niestety microsoft nie precyzuje jakich.
Jeszcze można przywrócić system do momentu w którym wszystko było ok.

Nie robiłem nic poza aktualizacjami. Dziś po aktualizacji do najnowszej wersji Windowsa logowanie zaczęło działać.