Nagłówki w wordzie

Mam krótkie pytanie.

Mam kilka rozdziałów pracy napisanej w wordzie. Teraz muszę to przerobić do jednego pliku.

Każdy rozdział ma inny nagłówek.

Powiedzcie mi jak zrobić, by w tym pliku tak zostało (by każdy rozdział miał inny nagłówek.

Bo do tej pory jak zmienię w jednym to zmienia mi w całości.

Z góry dziękuję za pomoc

  1. Porozdzielaj poszczególne rozdziały podziałami sekcji

2 Ustaw nagłówek (i ew. stopkę) w sekcji pierwszej a przy edycji nagłówków w kolejnych sekcjach, hmm… wyciśnij :slight_smile: przycisk ‘Połącz z poprzednim’ Na pasku ‘Nagłówki i stopki’ (czy jak on się tam nazywa).

P.S. Albo nie :slight_smile: Jest chyba lepsze rozwiązanie.

Poklikaj trochę po Pomocy Worda a potem utwórz dokument główny i “podoczepiaj” do niego dokumenty podrzędne - właśnie te kolejne rozdziały.

Pierwszy sposób sprawdził się idealnie.

Wielkie dzięki!

Pozdrawiam