Witam serdecznie. Mam problem z którym nie mogę sobie poradzić już od 3 dni. Otóż podczas surfowania w internecie nagle straciłem połączenie ze swoją siecią domową wi-fi. Lista dostępnych sieci została wyczyszczona ( jedynie został 3Connect - darmowy internet w Anglii ). Automatyczne rozwiązywanie problemu nic nie pomaga. Teraz piszę z drugie laptopa gdzie wszystko jest w porządku. Na telefonie wi-fi również działa znakomicie, więc zdaję mi się, że wina leży w komputerze. Posiadam brak żółtych ostrzeżeń w menedżerze urządzeń w zakładce kart sieciowych. Restart routera nie pomaga. Wszelakie porady na stronie Windowsa i innych nie pomagają. Czy możecie mi jakoś pomóc? Bo niestety nie znam żadnego informatyka, a siedzenie na telefonie już mnie męczy… Pozdrawiam! : )
Model routera:
TC7200.U
Model komputera:
ASUS Notebook K61IC/K70IC Series
O więcej informacji proszę pisać natychmiast! : )