Nagranej płyty DVD+RW nie można odtworzyć

Witam wszystkich. Czy ktoś jest w stanie doradzić mi dlaczego nie mogę odtworzyć uprzednio nagranej płyty DVD+RW? Korzystałem z EMTEC-a.Zaznaczę, że mam napęd LITE-ON DVDRW SOHW-1653S. Napęd jakby nie widzi płyty. Nagrywanie na jednorazowe DVD i CD bez zarzutu.Proszę o pomoc. Pozdrawiam!!

Ściągnij program Nero InfoTools i sprawdz czy twój napęd odtwarza ten rodzaj płyt.

Jezeli nie jest szansza ze będzie odtwarzał, moze wystarczy aktualizacja firmware o której poczytaj:

http://www.cdrinfo.pl/software/artykuly … 0102200158

Jestem niemal pewien, że to firmware, bo u mnie ta operacja zadziałała na tym samym napędzie

Jestem początkujący, więc może to są dla wielu banalne pytania, lecz dla mnie bardzo ważne.Kompa mam rok. Jak aktualizować firmware (mam CS 07)? Mam Win XP. W razie czego można powrócić do punktu wyjścia? Słyszałem, że zmiana firmware może zaszkodzić (tego się obawiam, bo prawdopodobnie nie poradzę sobie wtedy). Pozdro.

Witam.

Mam ten sam problem co kolega Davee.

Korzystam z nagrywarki HP dvd640.

Mam dwie płyty tego samego producenta, czyli EMTEC, obie DVD+RW (identyczne).

Z jedną jakoś udało mi się poradzić, z drugą natomiast nie.

Nagrywarka jej nie widzi.

Wcześniej był nagrany na niej film, ale po jego wykasowaniu nic nie ma,czysta płyta na którą nie można nic nagrać!

Z pierwszą płytką był ten sam problem.

Tyle tylko że napęd ją widział.

Czysty nośnik, którego nagrywarka nie widzi, choć stacjonarne DVD widzi płytkę, tyle że nic nie jest na niej nagrane (ROOT pusty).

Może to jednak nie wina nagrywarek, a producenta płyt?

Z innymi płytkami innych producentów nie mam najmniejszego problemu.

Nie wiem co na to eksperci, którzy się tłumnie wypowiadają.

Nadmieniam iż w teście NERO też nie widzi płyty, tak jak by jej wcale tam nie było, choć jest!

Dziwny objaw jak dla mnie.

Nie jest to też wina firmware nagrywarki, skoro jedną widział, a drugiej już nie!

Proszę o radę prawdziwych ekspertów.