Nagranie wielosesyjnej płyty w NERO START SMART

WITAM! MAM PROBLEM Z NAGRANIEM PLYTY CD W NERO OTOZ ZA KAZDYM NAGRANIEM CZY TO FILMU CZY ZDJEC PROGRAM ZAKANCZA PLYTE I NIE MOZNA JUZ NIC DODAC POTEM MIMO ZE JEST MIEJSCE PODCZAS INICJALIZACJI NAGRANIA “OKIENKO” DO ZAZNACZENIA WIELOSESYJNEGO DYSKU JEST NIE AKTYWNE(allow files to be added later-multisession disk) I NIE MOGE ZAZNACZYC TEJ OPCJI.UZYWAM CD-RW BARDZO PROSZE O POMOC CO ROBIE NIE TAK NAJLEPIEJ KROK PO KROKU JAK MOGE TO NAGRAC.Z GORY DZIEKUJE! :x-mas:

Przed nagraniem materiału na płytę zaznaczasz Dysk multisesyjny i później dogrywasz następne dane.

Gdzie mam to zaznaczyc? Jak pisałam wczesniej jedyne okienko w tym temacie jest nieaktywne i nie moge go 'kliknąć"

Wejdź do Nero Burning Rom i zobacz czy tam da się ustawić dysk multisesyjny

Sorry ale jestem zupelnie zielona jak wejsc do Nero Burning Rom?

Jak masz Nero Express to nie będzie niestety Nero Burning ROM.

A jezeli jest, to Start -> Programy -> Nero -> Nero Burning ROM -> Nero Burning ROM.

Nie mam Nero Burning ROM i prosze o pomoc bo problem nadal mam! :angel:

Kiedy już dojdziesz do punktu kreatora, gdzie jest ta nieaktywna felerna opcja, kliknij przycisk Więcej i tam zobacz metodę zapisu. Spróbuj każdej z tych metod, być może wtedy uaktywni się ta opcja (powinna być, o ile się nie mylę, opcja Track-at-once, ja niestety nie mam Nero, używam Ashampoo). Tam jest również opcja “finalize disc”, być może to jest to :smiley:

Niestety zadna kombinacja nie dała oczekiwanego efektu a może ktoś poleci mi inny program z POLSKIM menu którym moge nagrać równiz wielosesyjne płytki

Ashampoo Burning Studio 6.5 PL (opcja: Nagraj pliki i foldery -> Uaktualnij płytę CD/DVD/Blu-ray)

niestety to wersja trial i po 10 dniach musze kupic licencje

Ze strony producenta programu możesz otrzymać darmowy, bezterminowy klucz licencyjny.

Powinieneś miec taką opcję: Zdobądź darmowy klucz, czy coś podobnego przy uruchamianiu programu.