NAgrywanie Skyrima na ps3

Ok ludzie kupiłem tes 5 na ps3 , ale nie mogę kręcić let’s playa. Na nagrywarke mnie nie stać bo mam dopiero 15 lat. Więc chyba będę nagrywać kamerką. Co o tym sądzicie?

Zasubkrybujcie mój kanał na youtube.

To jakiś bełkot :shock:

‘let’s playa’

W tym momencie żałuje, że nie jestem na specjalności nauczycielskiej :smiley:

zapewne chodzi o gameplay.

‘Zaskubkrybujcie’ to też niezłe

Co dokładnie od nas oczekujesz? Rodzice kupili ci PS3, nie masz kasy na sprzęt do nagrywania to kręcisz kamerką, sprawa rozwiązana. Jakość oczywiście nie będzie powalająca, zakładam, że niektórzy po prostu wyłączą i tyle :slight_smile:

Tylko sie pytam co o tym sądzicie. A i sorki za błedy bo mam dyslekcje i dysortografie

:shock:

Dodane 02.05.2012 (Śr) 14:58

i nie nie chodzi o gameplaya tylko o Lets’ playa. jest zasadnicza różnica

Dodane 02.05.2012 (Śr) 15:06

A konkretnie to PS3 oddał mi kuzyn :evil:

Różnica sprowadza się do własnego komentarza czyli niewiele. Do tego najlepiej nada się zewnętrzny mikrofon.