Nagrywarka w laptopie HP Pavilion dv6000 nie widzi płyt

(system) #1

Mam laptop HP Pavilion dv6000 z nagrywarka PHILIPS DVD/RAM SDVD 8821 i od jakiegoś czasu nie widzi płyt ani przy odtwarzaniu ani przy nagrywaniu.

We właściwościach pisze że działa poprawnie może coś zablokowałam proszę o nieskomplikowaną odpowiedż bo nie znam się na sloganie komputerowym.Serwis odpada bo znajduję się za granicą i ceny tu są kosmiczne

(Dimatheus) #2

Hej,

:arrow: Czy napęd nie czyta żadnych płyt i żadnych nie nagrywa, czy któreś udaje mu się odtworzyć??

:arrow: Jeśli masz możliwość, sprawdź czy napęd odtwarza oryginalne płyty Audio CD.

:arrow: Czy po włożeniu płytki i zamknięciu tacki dioda w napędzie świeci i słychać obroty płyty??

Pozdrawiam,

Dimatheus

(system) #3

1/ nagrywarka nie widzi tzn nie odczytuje i nie nagrywa żadnych plyt

2/dioda świeci się i słychać obroty płyty

3/ nawet orginalnej cd audio czy video też nie widzi

(Dimatheus) #4

Hej,

Skoro tak to wygląda, to nie mam niestety dobrych wieści. Prawdopodobnie nagrywarka nadaje się tylko i wyłącznie do wymiany. Sprzęt tego typu po prostu się zużywa i po czasie trzeba go zastąpić... Możesz spróbować przeczyścić oczko lasera przy pomocy miękkiej ściereczki (najlepiej z mikrofibry); jeśli to nic nie da, zostaje tylko wymiana...

Pozdrawiam,

Dimatheus

(system) #5

pewnie masz rację bo już probowałam chyba wszystko jedno co mnie jeszcze niepokoi to że zauważyłam że mam zablokowane InCd nie wiem co to jest i czy to ma coś wspolnego z tym ale nawet jeśli nie to jak mam to odblokować bo pokazuje mi się na pulpicie po każdym starcie komputera,dzięki za pomoc i pozdrawiam

(Dimatheus) #6

Hej,