Nagrywarka w laptopie HP Pavilion dv6000 nie widzi płyt

Mam laptop HP Pavilion dv6000 z nagrywarka PHILIPS DVD/RAM SDVD 8821 i od jakiegoś czasu nie widzi płyt ani przy odtwarzaniu ani przy nagrywaniu.

We właściwościach pisze że działa poprawnie może coś zablokowałam proszę o nieskomplikowaną odpowiedż bo nie znam się na sloganie komputerowym.Serwis odpada bo znajduję się za granicą i ceny tu są kosmiczne

Hej,

:arrow: Czy napęd nie czyta żadnych płyt i żadnych nie nagrywa, czy któreś udaje mu się odtworzyć??

:arrow: Jeśli masz możliwość, sprawdź czy napęd odtwarza oryginalne płyty Audio CD.

:arrow: Czy po włożeniu płytki i zamknięciu tacki dioda w napędzie świeci i słychać obroty płyty??

Pozdrawiam,

Dimatheus

1/ nagrywarka nie widzi tzn nie odczytuje i nie nagrywa żadnych plyt

2/dioda świeci się i słychać obroty płyty

3/ nawet orginalnej cd audio czy video też nie widzi

Hej,

Skoro tak to wygląda, to nie mam niestety dobrych wieści. Prawdopodobnie nagrywarka nadaje się tylko i wyłącznie do wymiany. Sprzęt tego typu po prostu się zużywa i po czasie trzeba go zastąpić… Możesz spróbować przeczyścić oczko lasera przy pomocy miękkiej ściereczki (najlepiej z mikrofibry); jeśli to nic nie da, zostaje tylko wymiana…

Pozdrawiam,

Dimatheus

pewnie masz rację bo już probowałam chyba wszystko jedno co mnie jeszcze niepokoi to że zauważyłam że mam zablokowane InCd nie wiem co to jest i czy to ma coś wspolnego z tym ale nawet jeśli nie to jak mam to odblokować bo pokazuje mi się na pulpicie po każdym starcie komputera,dzięki za pomoc i pozdrawiam

Hej,