Najlepsza karta dźwiękowa do gier FPS?

Witam!

Poszukuję najlepszej (no może bardzo dobrej) karty dźwiękowej. Głównie do grania, lecz czasami nie pogardzę muzyką :smiley:

Chodzi głównie o to, że na google szukałem, i były tematy z 2k8 roku, i może coś nowego, jakiś lepszy sprzęt wyszedł :stuck_out_tongue: Ogólnie zastanawiałem się nad Asus Xonar DX / D1. Lecz słyszałem, że dobre opinie mają karty X-Fi Fatal1ty. Gram na słuchawkach Senheisser 380HD, i posiadam obecnie zintegrowaną kartę. Potrzeba jej głownie to gier FPS (dobre pozycjonowanie dźwięku), jak i również do ‘hardcorowego’ słuchania muzyki. Tzn. Nie wiem czy to zależy od karty dźwiękowej, lecz zależy mi na cholernej głośności, i na dobrych basach (podejrzewam, że tutaj raczej chodzi o słuchawki) :slight_smile:

Wybaczcie, lecz nie znam się za dobrze na sprawach sprzętowych, a chciałbym w najbliższym czasie zakupić kartę.

Pozdrawiam :slight_smile:

podaj jaki fundusz chcesz na to przeznaczyć

Hmm… Jakość nie ma ceny, lecz myślę, że około. 400-500zł jestem w stanie wydać na takową. Mogą być droższe, ale aby cena była adekwatna do tego jak ‘grają’ :slight_smile:

Jak to ma być karta głównie do grania to kupuj coś z serii X-Fi, na DX/D1 w grach czasem mogą być problemy, karty Asusa nie mają EAX, a GX który go emuluje, i mogą być problemy np usłyszysz dźwięki których nie powinno być. Jak komp by było do muzyki to lepszym rozwiązaniem był by Asus.

Czyli mówicie, że X-fi? Moglibyście zaproponować jakiś model takowej karty? :slight_smile: Wybaczcie, że tak zawracam dupę, lecz nie chcę wydawać pieniędzy w błoto :slight_smile: