Najlepsza oferta na kartę

Witam, mam komórkę NOKIA 6070.

I chcę kupić sobie kartę tylko nie wiem który operator jest najlepszy.

Komórka będzie wykorzystywana w 99% do rozmów w większości w wielu sieciach. Nasuwa się moje moje pytanie : Heyah, Plus, Orange, Era…

a może Play (tylko nie wiem czy w takiej miejscowości jak Busko-Zdrój [20tys. mieszkańców] dostanę starter a w przyszłości kartę doładowującą.

A więc rozmowy między sieciowe - który operator jest do tego (NA KARTĘ) najlepszy

ps. odwiedzałem strony tych operatorów ale jestem nowicjuszem pod względem telefonii komórkowych stąd moja prośba.

pozdrawiam

ale chyba potrafisz odróżnic cene wyższą od niższej za połączenie ? :?

yy wiesz wchodzi się na stronę Orange wybierasz promocje masz 0,66 brutto wchodzisz w cennik pdf. masz już 0,80…

i ja nie czaje nic tych taryf itp.

Jeśli do wszystkich i koniecznie na kartę to na tą chwilę najlepiej Play. Główna wada Play na tą chwilę to nieprzechodzenie środków po kolejnym doładowaniu konta daną kwotą. Jednak sam musisz przekalkulować i dokładnie czytać cenniki itd., bo dużo by tłumaczyć, trzeba samemu przeanalizować, zobaczyć jakie promocje np. z doładowaniami są itd. Np. karty zdrapki można kupić taniej też na allegro, co obniża ceny połączeń itd.

Jest też mBank Mobile z niskimi stawkami, wirtualny operator - tylko ma dość słabe promocje dodatkowe oprócz standardowego cennika.

dziękuje boczi jestem Ci wdzięczny

boczi Czyli jak mam na koncie 2 złote w playu i doładuje konto przed upływem terminu jego ważności to te 2 złote przepadają??

no właśnie jak to jest z tym Play.

http://www.nadchodzi4.info/topics1/606.htm

Jeśli nie wykorzystasz w terminie, środki lecą. Jednak chodzą słuchy, że za jakiś czas zrezygnują z tej restrykcji.

boczi Tak to jest wszędzie, jak Ci zblokują konto bo minie jego okres ważności to po jakimś czasie zabierają Ci pozostałą kasę, bynajmniej w heyah też tak jest

SzymSzejdi czytaj uważnie.