Najlepsza oferta na kartę

(Jem Mirabelki) #1

Witam, mam komórkę NOKIA 6070.

I chcę kupić sobie kartę tylko nie wiem który operator jest najlepszy.

Komórka będzie wykorzystywana w 99% do rozmów w większości w wielu sieciach. Nasuwa się moje moje pytanie : Heyah, Plus, Orange, Era....

a może Play (tylko nie wiem czy w takiej miejscowości jak Busko-Zdrój [20tys. mieszkańców] dostanę starter a w przyszłości kartę doładowującą.

A więc rozmowy między sieciowe - który operator jest do tego (NA KARTĘ) najlepszy

ps. odwiedzałem strony tych operatorów ale jestem nowicjuszem pod względem telefonii komórkowych stąd moja prośba.

pozdrawiam

(Clubbasse207) #2

ale chyba potrafisz odróżnic cene wyższą od niższej za połączenie ? :?

(Jem Mirabelki) #3

yy wiesz wchodzi się na stronę Orange wybierasz promocje masz 0,66 brutto wchodzisz w cennik pdf. masz już 0,80...

i ja nie czaje nic tych taryf itp.

(boczi) #4

Jeśli do wszystkich i koniecznie na kartę to na tą chwilę najlepiej Play. Główna wada Play na tą chwilę to nieprzechodzenie środków po kolejnym doładowaniu konta daną kwotą. Jednak sam musisz przekalkulować i dokładnie czytać cenniki itd., bo dużo by tłumaczyć, trzeba samemu przeanalizować, zobaczyć jakie promocje np. z doładowaniami są itd. Np. karty zdrapki można kupić taniej też na allegro, co obniża ceny połączeń itd.

Jest też mBank Mobile z niskimi stawkami, wirtualny operator - tylko ma dość słabe promocje dodatkowe oprócz standardowego cennika.

(Jem Mirabelki) #5

dziękuje boczi jestem Ci wdzięczny

(Szymszejdi) #6

boczi Czyli jak mam na koncie 2 złote w playu i doładuje konto przed upływem terminu jego ważności to te 2 złote przepadają??

(Jem Mirabelki) #7

no właśnie jak to jest z tym Play.

(boczi) #8

http://www.nadchodzi4.info/topics1/606.htm

Jeśli nie wykorzystasz w terminie, środki lecą. Jednak chodzą słuchy, że za jakiś czas zrezygnują z tej restrykcji.

(Szymszejdi) #9