Najlepsze ustawienia do kompresowania plików - 7zip

Witam, otóż poszukuję ustawień do kompresowania plików, ponieważ mam ich dużo (ponad 500GB) a nie chcę, aby dużo zajmowały mi miejsca na dysku. Opcji do kompresowania jest dużo, a nie wiem jakie dobranie opcje dadzą mi, szybsze a zarazem lepsze kompresowanie. Dając metodę kompresji LZMA, ze stopniem kompresji normalny, rozmiar słownika 128MB i rozmiar słowa 32, musiałbym niestety czekać 20 godzin, co jest chyba horyzontalnym czasem, abym miał cały czas załączony komputer i nic nie mógł na nim robić (Internet w pełni mogę przeglądać, ale jakbym załączył jakąś grę, musiałbym się chyba wtedy zaopatrzyć w gaśnicę). W kompresowaniu jestem kompletnie zielony, a polskie poradniki odnośnie dobrze dobranych ustawień, niektóre dobijają już 10 lecia, kiedy to każdy miał XP-ka i przycisk turbo na obudowie. Mam nadzieję, że doradzicie co i jak i że kompresja nie będzie trwała długo. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Jeśli będzie potrzeba specyfikacja mojego potworka, z edytuję tekst i wam napiszę, albo odpowiem pod użytkownikiem proszącym o specyfikacje. Dziękuję raz jeszcze.

Przede wszystkim: co to są za pliki? Np. *.jpg nie kompresuję się prawie wcale (bo już same w sobie są skompresowane). Może się okazać, że gra nie warta świeczki.

Kompresuję pliki gier (oczywiście kupionych ze Steama, Origina i Uplaya) w celu aby w razie jakieś awarii na komputerze mieć je zawsze na dysku i w razie co przegrać na komputer. Za niedługo też nie będę miał dostępu do szybkiego internetu jakim teraz operuję, więc gier nie będę mógł zbytnio pobierać.

Pozostaw domyślne ustawienia 7zipa (normalne, czy jak się nazywają) i kompresuj każdą grę osobno, żeby zminimalizować ryzyko że całe archiwum trafi szlag, poza tym próba otwarcia takiego dużego pliku zajmowałaby sporo czasu.
ps.