Najnowsze Sterowniki do XP

Witam, piszę do was z prośbą o pomoc.Iż jestem zielony liczę na to że mi pomożecie.Podam wam zaraz dane o moim komputerze. Prosił bym o najnowsze sterowniki.Chciałbym aby gra Mafia 2 mi działała ale z moimi sterownikami raczej nie odpali.

Moje dane o komputerze.

Komputer jest na oryginalnym oprogramowaniu XP.

Typ procesora Intel Celeron D 346, 3066 MHz (23 x 133)

Nazwa płyty głównej Gigabyte GA-G41M-ES2L (2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 2 DDR2 DIMM, Audio, Video, Gigabit LAN)

Mikroukład płyty głównej Intel Eaglelake G41

Karta wideo NVIDIA GeForce 7300 GS (512 MB)

Karta dźwiękowa Realtek ALC887 @ Intel 82801GB ICH7 - High Definition Audio Controller [A-1]

1GB RAM

Jak bym czegoś jeszcze nie podał to piszcie.

O to wymagania Mafii 2

Mafia 2 wymagania minimalne

Windows XP SP2 / Vista / Windows 7

Procesor Pentium D 3.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 3600+

Pamięć 1,5 GB RAM

Karta graficzna nVidia GeForce 8600 / ATI HD2600 Pro (DirectX 9.0c)

8 GB wolnego miejsca na dysku twardym

Mafia 2 wymagania zalecane

Windows XP SP2 /Vista / Windows 7

Procesor Quad core 2,4 GHz

Pamięć 2 GB RAM

Karta graficzna nVidia GeForce 9800 GTX / ATI Radeon HD 3870 (DirectX 9.0c)

8 GB wolnego miejsca na dysku twardym.

Prosił bym o najnowsze sterowniki dla mego komputera.

Z góry dziękuje :wink:

Obawiam się, że możesz mieć problemy z tą grą, bo Celeron D jest mniej wydajnym procesorem od Pentium D, bo to jest tańsza wersja tego procesora. Co do sterowników, to nie znajdziesz nowszych niż są na supporcie producenta, tak więc szukaj na stronie producenta danej części. Poza tym, minimalnie jest wymagane 1,5 GB RAMu, a ty masz 1GB, tak więc obawiam się, że niestety gra będzie Ci klatkować i nie pograsz zbyt komfortowo.

Dodane mniej niż minutę temu