Najnowsze zabezpieczenia przed wirusami (free full wersion)

Na wstępie napisze ze jestem kompletnym laikiem, wiem, że istnieje już wiele takich tematów ale ciezko mi sie połapać co aktualnie jest na topie.

Aktualnie jestem po formacie i nie mam nic (spowodowane to bylo zawirusowaniem systemu; uzywałem Avasta ktorego niepolecam :lol: )

Szukam bezplatnych programow w pelnych wersjach, ktore pomoga zabezpieczyc moj komputer przed wirusami. Rozchodzi mi sie o program zabezpieczający podczas korzystania z internetu i jakis antywirus ktorym moglbym od czasu do czasu skanowac system. Prosze o konkretna odpowiedz, najlepiej jak mozna to z linkami gdzie moglbym zainstalowac owe programy.

Dzieki i pozdrawiam (jeszcze raz sory za spam)

Andrew86

w gazetach jest teraz pół roczna (czyba) g data

Edytuj posta z zachowaniem zasad polskiej pisowni! - inaczej śmietnik.

Fakt, było sporo teematów - wystarczy poszukać.

ponadto: http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=1&t=30&filtr=1

ja używam Avire antivir professional + fortknox firewall 2008

nie zamula kompa , i jest proste w obsłudze

Żaden Cię nie zabezpieczy w pełni, może rozważ coś płatnego ( jednak ).

Moim zdaniem najlepszy zestaw ochronny:

Comodo Firewall

Avira AntiVir

Zainstalowałem Comondo i ku mojemu zdziwieniu odrazu znalazl kilka błędów (trjany czy wirusy nie wiem co to było) pomimo tego że dzien wczesniej mialem format… Co sie okazało po usunieciu ich, przy ładowaniu systemu wyskakuje mi błąd - ze nie ma pliku svchost.exe który to jest wymagany… Nie wiem czy musze założyć osobny temat czy juz w tym żeby nie zaśmiecać ktoś mógłby mi poradzić ?

Wieć Comondo odrazu odpada :badgrin:

Masz syf na kompie. Potem daj logi z HijackThis i combofix. Svchost jest często zarażany.

Jaki Masz Windows?

Dla XP: uruchom komputer z instalki windows. Włącz konsolę odzyskiwania (jak pokaże: wciśnij R):

wpisz MAP ARC

zobaczysz, pod którą literą Masz napęd.

Wpisz

expand X:\i386\svchost.ex_ C:\Windows\system32\svchost.exe