Naliczanie błendów


(Arcio184) #1

Siema mam neostrade mam normalny modem i nalicza mi błendy

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7e279.html

co można z tym zrobić może format pomoże prosze o propozycje :frowning:


(Daghda) #2

Z tego, co pamiętam to są to błędy połączenia. Ale od dawna tam nie pracuję i nie chcę Cię wprowadzić w błąd.

Za to jako każdemu użyszkodnikowi neostrada &tp polecam BEZPŁATNY numer 0800 102 102.

PS: sądząc po prędkości, masz "starą" neostradę tp (tę bez limitów); przypominam, że przy takim długim czasie (ponad 90mln pakietów!) pobierania, neostrada "lubi" zresetować połączenie a oprócz tego - co 48h masz przyznawany na nowo adres IP.

PS2: nie do mnie to należy, ale skoro już ściągasz tyle danych, zalecam też wizytę na stronach jakiegoś dobrego słownika ortograficznego i interpunkcji :wink:


(jaru_r) #3

..ale tu nie ma żadnego długiego czasu pobierania - jest ok. 35 minut i ok 90MB pobranych, czyli norma :wink:

błędy wynikają z jakości łącza telefonicznego, więc formatem nic nie pomożesz


(Arcio184) #4

tak chyba trzeba bendzie zadzwonić ale i tak pewnie nic niezrobio net chodzi dobrze tylko te błendy niewiadomo z kąd


(Daghda) #5

Hehe, masz rację - coś mi dzisiaj nie idzie liczenie.

Arcio18

Co do jakości łącza - zależy, jak daleko znajdujesz się od centrali, sam modem także ma swoją żywotność. Popieram przedmówcę, że formatowanie nic nie da.


(Arcio184) #6

teraz już sie poprawiło mniej nalicze 2 dni temu nabijało jak szalone przez 3 lata niemiałem żadnych problemów wiec dlaczego teraz bym miał słabo jakość a modem ma niecałe 3 miechy


(fiesta) #7

Co 24 h następuje rozłączenie serwisowe i zmiana IP

8)


(Daghda) #8

To widocznie zmienili - wczesniej bylo co 48h.