Nanobeam M5-300 traci komunikację po lanie

Od wczoraj obserwuję na swoim NB M5-300 kłopoty. Po uruchomieniu anteny nie ma z nią prawie żadnej komunikacji od strony sieci domowej do której jest podpięta. Szczegółowa sytuacja wygląda następująco: włączam antenę do zasilania, dioda na zasilaczu się świeci. Daję antenie chwilę czasu aż się podniesie i zaczynam ją pingować. Ping praktycznie nie dochodzi. Na 25 wysłanych pakietów dochodzą 3-4, potem znowu brak odpowiedzi i 2-4 pakiety wysłane i odebrane poprawnie, następnie antena znowu nie odpowiada, aby po chwili znowu odpowiedzieć 3-5 pingów.

Dokładnie - najpierw sprawdź zasilacz. Nie wiem jak długi masz kabel - sprawdzałeś czy nie jest gdzieś uszkodzony po drodze? Przy większych odległościach spróbuj mocniejszych zasilaczy - http://obrazki.elektroda.pl/5628172000_1418945715.jpg albo ten sam model 1A.

Ewentualnie pozostaje zdefaulowanie ubnt.

Po przywróceniu ustawień fabrycznych jest to samo? Pingowanie może być blokowanie.

Na razie sprawdziłem zasilacz. Po wpięciu mojego do innej anteny (Loco M5) działa bez zarzutu.

Pingi od momentu aktualizacji oprogramowania dochodziły aż do wczoraj. Oczywiście sprawdzę i ten wariant.