Naprawa fona


(Lukaszm Zdw) #1

cześć mam pytanko poprosił mnie jeden koleś czy mógłbym mu fona naprawić bo ma SX1 i się włączał tylko do logo siemens i po chwili się wyłączał. Okazało się że wystarczy zrobić restart ile za takie coś można wziąć kasy?


(Uzi) #2

Witam

Zależy od ciebie , ja nie wziąłbym ani grosza bo było by mi wstyd za wykonanie takiej usługi wziąć pieniążki.

Pozdrawiam.


(Szczepaniakpila) #3

Powiedz żeby postawił Ci piwo i tyle :wink:


(Cyba91) #4

3 dychy bym wziął od niego :wink:


(Konrad93) #5

30 dychy to ten tel stoi :smiley:

Jak to się mówi "przysługa za przysługę", nigdy nie wiesz czy ty nie będziesz kiedyś w potrzebie : P


(folusek) #6

oj pamiętam ten telefon nawet mam go w szafie Blue hehe to były czasy www.sx1.pl :slight_smile:

nic bym nie brał ..... :smiley:


(Lukaszm Zdw) #7

gorzej jak osoba której naprawiasz jest ci winna kasę (stare dzieje) i udaje że nie wie o co chodzi.