Naprawa uszkodzonego systemu plików w Windows 7

Witam wszystkich serdecznie , mam do Was pytanie. Mianowicie, ile kosztuje format Laptopa , lub naprawa jeżeli zapewne został uszkodzony system plików ? Jeżeli da się coś takiego naprawić ^^

Z góry dzięki wszystkim za pomoc :wink:

Pozdrawiam :wink:

Nie rozumie dlaczego sam nie możesz naprawić ?

Nie masz ostatniego punktu przywracania systemu kiedy było OK ?

Nie masz Recovery lub płytki z systemem ?

U mnie 50 zł.

Podaj producenta i pełną nazwę laptopa. Jeżeli to nie jest jakiś staroć to może być partycja odzyskiwania systemu (recovery).

Znajdź pierwszy lepszy poradnik w sieci jak zainstalować system Windows 7 i wtedy będzie kosztować 0. Jedynie Twój czas.

http://www.trochetechniki.pl/Jak-zainst … ,1050.html

Co do formata, ja w tym temacie jak i zarównież w temacie BIOS jestem kompletnie zielony.

Co do punktu przywracania, nie da rady bo nie ma zadnego punktu, gdyz mam czarny ekran , gdyz po ostatnim zamykaniu odłączyłem zasilanie od laptopa - był to duży błąd, ale trudno …

Czarny ekran nie oznacza uszkodzenia systemu tylko grafiki. Masz cokolwiek widoczne jak włączasz laptop czy od razu czarny ekran? Na Biosie nie musisz się znać żeby zrobić format.

Jaki błąd się pokazuje? Nie trzeba robić formata!

Przeniesione z działu Na luzie :slight_smile:.

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam problem z systemem windows 7. Mianowicie przy ostatnim wyłączaniu laptopa wszystko było ok. Za pare godzinek znow próbowałem włączyć laptop, niestety wydaje mi się że jest to z przyczyn złego wyłączenia komputera, przy zamykaniu odłączyłem go z zasilania(bateria) Gdy włączam laptopa jest raport o błędach że moge go włączyć w trybie awaryjnym, następnie jest napis :Trwa uruchamianie systemu windows później jest czarny ekran i nic juz nie mogę zrobić. Mam nadzieję że pomożecie, z góry dzięki.

Aha. I przy tym czarnym ekranie mam tylko widoczny kursor od myszki. Z góry dzięki. Pozdrawiam.