Naprawa uszkodzonego systemu plików w Windows 7

(Padek999) #1

Witam wszystkich serdecznie , mam do Was pytanie. Mianowicie, ile kosztuje format Laptopa , lub naprawa jeżeli zapewne został uszkodzony system plików ? Jeżeli da się coś takiego naprawić ^^

Z góry dzięki wszystkim za pomoc :wink:

Pozdrawiam :wink:

(XMan) #2

Nie rozumie dlaczego sam nie możesz naprawić ?

Nie masz ostatniego punktu przywracania systemu kiedy było OK ?

Nie masz Recovery lub płytki z systemem ?

U mnie 50 zł.

(Kurp55) #3

Podaj producenta i pełną nazwę laptopa. Jeżeli to nie jest jakiś staroć to może być partycja odzyskiwania systemu (recovery).

(mrFreeze) #4

Znajdź pierwszy lepszy poradnik w sieci jak zainstalować system Windows 7 i wtedy będzie kosztować 0. Jedynie Twój czas.

http://www.trochetechniki.pl/Jak-zainst ... ,1050.html

(Padek999) #5

Co do formata, ja w tym temacie jak i zarównież w temacie BIOS jestem kompletnie zielony.

Co do punktu przywracania, nie da rady bo nie ma zadnego punktu, gdyz mam czarny ekran , gdyz po ostatnim zamykaniu odłączyłem zasilanie od laptopa - był to duży błąd, ale trudno ...

(mrFreeze) #6

Czarny ekran nie oznacza uszkodzenia systemu tylko grafiki. Masz cokolwiek widoczne jak włączasz laptop czy od razu czarny ekran? Na Biosie nie musisz się znać żeby zrobić format.

(StarterX4) #7

Jaki błąd się pokazuje? Nie trzeba robić formata!

(Dimatheus) #8

Przeniesione z działu Na luzie :slight_smile:.

(Padek999) #9

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam problem z systemem windows 7. Mianowicie przy ostatnim wyłączaniu laptopa wszystko było ok. Za pare godzinek znow próbowałem włączyć laptop, niestety wydaje mi się że jest to z przyczyn złego wyłączenia komputera, przy zamykaniu odłączyłem go z zasilania(bateria) Gdy włączam laptopa jest raport o błędach że moge go włączyć w trybie awaryjnym, następnie jest napis :Trwa uruchamianie systemu windows później jest czarny ekran i nic juz nie mogę zrobić. Mam nadzieję że pomożecie, z góry dzięki.