Naprawienie kodu HTML - prośba

Witam. Chciałbym ulepszyć swoją stronę O MNIE na wosp.allegro

Jak wklejam kod HTML to wyskakuje mi ERROR : W kodzie Twojej strony “o mnie” znajdują się elementy HTML, których nie można stosować.

Nie znam się na naprawieniu kodów więc proszę was, żebyście go naprawili tak, żeby go można było tam wkleić.

kod HTML do naprawienia:

SIE MA !!

Serwis Allegro.pl i zawierane na nim transakcje traktuję bardzo poważnie.

Przy moim nicku co prawda widnieje znaczek “JUNIOR”, ze względu na to, że jestem niepełnoletni ale zapewniam, że transakcje ze mną przeprowadzane będą zawsze udane i w pełni profesjonalne. W miarę możliwości i czasu staram się pomagać na Aukcjach WOŚP. Co roku jestem rzetelnym i uczciwym wolontariuszem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Przebieg aukcji:
Wpłacasz na konto WOŚP wylicytowaną kwotę(lub jeśli chcesz więcej).


Po zakończeniu wygranej aukcji dostaniesz dane do wpłaty i numer konta mojego brata - sam obecnie nie posiadam jeszcze rachunku bankowego. Jednak zapewniam, że w żadnym stopniu nie opóźni to przebiegu transakcji.


Gwarantuję, że masz do czynienia z Allemistrzem - tytułem przyznanym przez serwis Allegro.pl w konkursie AlleQuiz.

alleMistrz.gif
add_me.gif
Kontakt

Tel: 517-740-700

gg: 3395131   status.asp?id=3395131&styl=3

e-mail: dho94@o2.pl

Płatność

Numer konta (ING Bank Śląski) otrzymasz w mailu po zakonczeniu aukcji. Preferuję “Płacę z Allegro”. Jest to najprostszy i najszybszy sposób na przelanie i otrzymanienależności, zaraz po wpłacie i otrzymaniu maila od Allegro wysyłamzakupiony przedmiot.WysyłkaPrzesyłki wysyłam od razu po zaksięgowaniu kasy na koncie lub po otrzymaniu potwierdzenia przelewu. Paczki wysyłam codziennie od poniedziałku do piątku za pośrednictwemPoczty Polskiej.RegulaminPrzede wszystkim przestrzegaj REGULAMINU ALLEGRO