Nawigacja samochodowa [kilka problemów]

Witam,

mam do was prośbę, nie znam się na tych rzeczach i proszę was o pomoc, a sądzę że to forum mi pomoże. Otóż mam kilka pytań związanych z nawigacją samochodową,

model: Becker Traffic Assist 7926, inaczej Becker 7926. Otóż będę numerował pytania i proszę mi pomóc, może ktoś ma taką nawigację.

Pytania:

  1. Wchodzę w ustawienia, potem w informację i jest napisane, że jest to wersja 1.0.1. Na przykład gdy jadę do pracy do Płocka nie pokazuję mi nowych ulic, a nawet nowego mostu Solidarności.

Mapy są, albo przestarzałe, albo niedokładne nie znam się na tym. Nawigacja była kupiona w komisie. Proszę więc o pomoc z mapą Polski (szczegółową), bardzo mi na tym zależy, bo słyszałem, że można wgrać najnowszą, dokładną wersję, ale nie wiem skąd, jak. Proszę wszystko wytłumaczyć i krok po kroku jak wgrać do nawigacji.

  1. Gdzie wgrywać muzykę, obrazy po podłączeniu się kablem do komputera, bo się boję, że coś źle zrobię. Do jakiego konkretnie folderu?

  2. W nawigacji znajduję się karta pamięci 2.0 GB o nazwie Traffic Assist Europe ( Software Becker) coś w tym stylu. I w sumie po Europie w ogóle nie jeżdżę, więc nie potrzebna mi jest mapa Europy tylko Polski. Jeśli jest możliwość to proszę o odświerzenie i tej mapy i mapy Polski (priorytet).

  3. W zestawie są 2 płyty: jedna Roadmaps of 37 European Countries Manuals in 17 European Languages Version 1.0.1. i druga Navigation Radar-Info (Includes free updates over the Internet for 1 year!) do czego są te płyty?

  4. Chcę też, a by nawigacja powiadamiała mnie o radarach jak to zrobić ?

  5. Proszę wyjaśnij w dwóch słowach o co chodzi w opcjach cel specjalny, cel z mapy, podaj współrzędne i planowanie trasy ?

  6. Jak ustawić tryb autom. w ustawieniach w nawigacji ( Zacznij od… , 2D Obiektyw… , Obraz 2D …)

  7. O co chodzi w opcji prędkość ?