Nazwa dla forum muzycznego - wasze propozycje :)


(system) #1

Siemka :slight_smile:

Pomozcie mi wymyslic nazwe dla forum hip hop / rap :] Ma byc jak najkrotsza , ale jednoczesnie taka , zeby sie bezposrednio kojarzyla z forum hh/rap :smiley:


(system) #2

hip hop to mega klop, lepszy jest rock

nie jarzę rapu, wolę śpiew ptaków

doskonała nazwa :smiley:


(Mayster X) #3

http://www.czarnuchy.pl

http://www.nigga.pl

http://www.nigasy.pl :mrgreen:


(system) #4

o gustach sie nei rozmawia :stuck_out_tongue:

ja sie na serio pytam :smiley:


(Canaletto) #5

rss ==> :rotfl:

Ja proponuję niebanalną nazwę : hip-hop & rap

:slight_smile:


(system) #6

może "rapuję dzień i noc, zaplamiłem śliną koc"

a na 1 urodziny "hip hop w dzień i w nocy, nie mam więcej kocy"

??


(system) #7

hehe , to sie zle kojarzy :stuck_out_tongue: przynajmniej mnie :smiley: nigasy => ku... :stuck_out_tongue_winking_eye: nie no zart :wink:


(system) #8

http://www.eloziomy.pl?

http://www.elojoljolmadafaka.pl

http://www.polskiraprulezhwdpeloziomalektochceskreta.pl? : :twisted:


(system) #9

jak masz sobie jaja robic ciagle , to sie lepiej nie wypowiadaj :stuck_out_tongue:


(system) #10

ja mówię całkiem poważnie :slight_smile:


(system) #11

ja tez :stuck_out_tongue:

poza tym jak ty sobie wyobrazasz adres : http://www.rapujedzieninoczaplamilemslinakoc.pl ? :expressionless:

Złączono Posta : 11.05.2006 (Czw) 14:39

dobra, czekam na powazne propozycje :slight_smile:


(system) #12

mi się podoba :smiley:


(Bunio) #13

http://www.forum.hiphop.pl

http://www.forum.newwalk.pl

Może być :?:


(system) #14

Jak będą jakieś przekleństwa to napewno z disco polo się nie skojarzy i każdy będzie wiedział o jaką muzykę chodzi :stuck_out_tongue:


(system) #15

HIPHOP HOOL'S xD

niech ktoś mi wytłumaczy, czemu zawsze pisze sprayem "HOOL'S" z apostrofem? Przecież to jest niepoprawnie! :stuck_out_tongue: Wytłumaczcie mi to jak 5 latkowi, bo mi się taki kretynizm we łbie nie mieści po prostu!


(system) #16

hmm moze bez przedrostka forum :wink:

a co myslicie o http://www.rapboard.pl ? :slight_smile:

Złączono Posta : 11.05.2006 (Czw) 14:53

ja ci nie wytluamcze , bo tez tego nie rozumiem :stuck_out_tongue: jak mozna tak pisac ! skandal ! :lol:


(system) #17

a może http://www.rapsite.pl ?


(system) #18

no spoko, ale jakos rapboard mi bardziej podchodzi :wink: Ktos ma cos jeszcze :stuck_out_tongue:


(Centrumopowiastek) #19

hooya.pl


(Lin) #20

rapsy.pl

dajoint.pl

rapgame.pl