Need For Speed Hot Pursuit problem z aktywacją

(majkel69) #1

Witam.

Zakupiłem wczoraj wyżej wymienioną grę, jednak nie mogę jej aktywować ani przez przeglądarki (próbowałem Opery, Firefoxa, Edge, Chrome, Vivaldi, Internet Exporer’a), ani przez klienta Origin. Po wpisaniu poprawnego kodu pokazuje się takie okienko:

I nie mogę nic dalej zrobić, ponieważ nie idzie tego przewinąć w dół.

Wie ktoś gdzie może być problem?
Aplikacja Origin była reinstalowana dwa razy, jednak nic to nie pomogło.

Z góry dziękuję za pomoc.

(maker3) #2

Skoro można w przeglądarce, to spróbuj kliknąć “zbadaj element” i ręcznie zwiększ wysokość obiektu albo wyłącz “overflow: hidden”, jeśli znasz cokolwiek HTML.

(majkel69) #3

A co jeśli nie wiem jak ręcznie zwiększyć wysokość obiektu i nie znam się na HTML??

(krystian3w) #4

Można próbować ogarnąć kurs html / css lub zapisz stronę do pliku html.

Potem może ktoś jak będzie mieć chęć zobaczyć elementy html to ci może zrobi prawie gotowy css (opcja zapisu może trochę zniekształcić stronę). Jest też opcja że gdzieś już ktoś to opisał i taki opis wciąż jest aktualny - i wystarczyłoby przeszukać internet.

Albo na chwilę zainstaluj Nano Adblocker 1.0.30 ma opcje dodawania chwilowych suwaków (Enter force scroll mode):

Po odświeżeniu strona wróci do starego stanu i Nano Adblocker po sprawdzeniu będzie można wyłączyć / odinstalować.

(majkel69) #5

Sprawdziłem tego Blockera, ale nie pomogło…

(krystian3w) #6

No to może teraz blokuj tymczasowo jako reklamę element z językiem japońskim, potem z tymi europejskimi (że bez polskiego). Z prawego menu kontekstowego opcja zablokuj element (wymagany jakiś blocker reklam, może być ww. Nano Adblocker).

Zobaczysz:

• jakie dwa wyskoczą albo czy w tym drugim w uciętej linii nie ma polskiego / co tam napisano,
  • albo czy nagle chmurka jest pusta (jeszcze bardziej się zmniejszyła).