Need For Speed Most Wanted - save 100%?


(Grzyb1441) #1

Znów muszę się zwrócić o pomoc to tego najlepszego(jak myślę) forum.A więc do rzeczy : Jestem ochotnikeim na prezentację gry Most Wanted w szkole i potrzebuje sava 100%.Jest to może trudne co mi dało w kość kilka nocy na necie i szukanie sava ale być może dla Was jest to łątwiejsze i nie wykluczam że ktoś ma takiego sava.Prezentacja czeka mnie 5.12.05 r. A czekają mnie mocne przygotowania. Za wszelką pomoc będę bardzo bardzo wdzięczny i z góry Dziękuję.


(Maciek25 1977) #2

czyzby o to chodzilo?

http://www.gatzka.pl/nfs/


(Grzyb1441) #3

BuBu dziękuję Ci za tego sava, uratowałeś mi tyłek!! Naprawdę WIELKIE DZIĘKI!!


(Songo93) #4

Ej tam nie ma save na 100% do Most Wanted albo nie potrafie znalezc pomóżcie!


(fiesta) #5

Readme:

bezpośredni link:

http://lawina.adultpr0n.com/mucha1234/n ... ave100.rar


(H@ker) #6

A gdzie mam dokladnie wklejic


(Songo93) #7

Skorzystam z tego tematu i zapytam gdzie można zmienic licznik z mph na km/h?Plis powiedzcie.


(Lksstudzionka) #8

w opcjach gry ;]


(Songo93) #9

Ale w których?Ekran,gracz, czy gdzie??


(Amadek1) #10

mam prosbe moze mi ktos powiedziec gdzie sie zmienia poziom trudnosci?


(Songo93) #11

Nie da się zmieniac poziomu trudności :slight_smile:


(Marpab12) #12

i tak poziom trudnosci jest maly wiec nie widze potrzeby zeby go zmieniac


(Noobek555) #13

a mógłby ktoś załatwić save po pokonaniu Earla nr 9 na liście bo za cholere nie mogę se z nim poradzić :[ albo przynajmniej gdzie moge tego szukać szukałem już po googlach ale są same save 100 % a ja chce tylko tego dupka się pozbyć


(Kazik97 1990) #14

co za noobs poziomu trudnosci z tego co nieda sie zmienic jest tylko jeden! jak ktos chce save to ja mam z 83% (razor pokonany) mogle wyslac na e-miala jak cos pisac na PW alwo na g.g 8360403 a i save (dla nmoobuw) wklada sie w np. Karol,Michal czy jakos tak Karol Dokumenty i sie szuka NFS Most Wanted i tam sie wklada ten plik =)


(rafcio@@) #15

Mam problem , jak sprawic aby save do NFS MW dzialal? do jakiego folderu go wlozyc itp. prosze o pomoc :S


(Oofre3falloo) #16

Czy ktoś mógł by mi znaleźć save z 80% gry bo ostatnio zacząłem grać i musiałem kompa z formatować i mi osunęło a od początku nie chce mi się grać PLZ :wink: :wink:


(Morfik14) #17

Pod tym linkiem masz wszystkie możliwe savy do NFS: Most Wanted

http://rapidshare.com/files/211924256/S ... W.rar.html


(Oofre3falloo) #18

Nie działają te save's


(Onimusza666) #19

http://rapidshare.com/files/215177750/Graczxx.zip.html Masz mój save-jest to ten pościg jak już odzyskałeś BMW do 100% brakuje paru pojedynków :lol:


(Morfik14) #20

323f1c90b15eb0e5med.jpg

Witam, mam wszystkie save do gry Need for Speed: most wanted, więc jeśli ktoś chce, to niech ściąga. Są to wszystkie save a nie tak jak niekiedy są dostępne tylko 100%, wszystkie od 15 do 1 miejsca na czarnej liście.

http://hotfile.com/dl/97024910/98dc6e4/ ... W.rar.html