Need For Speed : Most Wanted - słaba grafika :(

Witam! Mam problem z grą Need For Speed : Most Wanted (oryginał :smiley: ) - a mianowicie zeby można było jakoś pograć (bez zacinania co sekunde) ustawiłem sobie najniższy poziom detali i rozdzielczosc 640/480 :? W wersji demo gra chodziła dobrze w rozdzielczości 800/600 i ze średnią ilością detali :mrgreen: . Proszę o podanie mi linka do sterowników, bo ja w tym jestem zielony :frowning:

Moja karta to Sapphire Radeon 9550 128 MB

Procek : Pentium 4 HT 3.0 GhZ

512 MB Ram

Z góry dzięki i WESOŁYCH ŚWIĄT :mrgreen:

ale bez przesady ty masz kompa takiego że ta gra ci powinna chodzić prawie na max detalach i rozdzielczości 1024\768.Po prostu oczyść system zdefragmentuj dyski wgraj odpowiednie stery do karty graficznej i powinna ci ta gra tak śmigać że aż miło :!: :wink:

VOIDS - jakie stery ? Podaj mi jakiś link :slight_smile:

plose —> http://www.softwarepatch.pl/plik/2252/s … st_56.html

http://downloads.guru3d.com/download.php?id=24

Zainstaluj najnowsze omegi lub zer0pointy

Nic nie daje :frowning:

PS. Czytałem, że gry mogą się przycinać gdy jest źle skonfigurowany system . Niech mi ktoś powie, jak skonfigurować, bo chyba sprzęt mam dobry :slight_smile:

Tak jak ze wszystkim: Zobacz programy w tle, ilość zajmowanej pamięci przez programy etc.

Cześć.

Wydaje mi się, że problem leży w ilości ramu. 512 mb to chyba troche za mało jak na tę grę. Zakładam, że masz zainstalowany Windows XP, który po uruchomieniu zajmuje coś około połowy ram-u.

Ja mam Pentium IV 3,2 GHz, 512 MB RAM i Radeon X600Pro i tez mam ten sam problem. Przy rozdzielczości 640x480 i najwyższych ustawieniach grafiki gra mi sie przycina. Zwróć uwagę na diodę przy dysku twardym podczas gry.

Jeżeli zależy ci na komforcie gry to zainstaluj win 98 lub dokup sobie trochę ram-u.

Powodzenia.

omg :o

:hahaha:

:mrgreen: