Need For Speed Pro Street - Porady tuningu aut

Zapodajcie jakieś porady codo tuningu aut poszczególnych wyścigow tzn. ustawienia zawieszenia, silnika, przekladni, i ktore auta są najlepsze do gridu, dragu, driftu, proby czasowej itp.

Każdy ma własne upodobania co do tych ustawień jednemu bedzie sie grać dobrze na swoich parametrach a drugiemu to sie nie spodoba :stuck_out_tongue: radze samemu eksperymentować z tym ![-o<

moj rekord zondą 6.01 na 1/4 to dobry wynik?

raczej tak

Mało realna gra…

moj rekord suprą 7.03 na 1/4

wszystkie biegi mają być najdłuższe…i zawieszenie najniższe oraz najmiękksze :wink: no i tyle :stuck_out_tongue:

ja widzialem na youtube jak koles bugati na 1/4 wkrecil czas 2.03 :smiley: przelecial przez mete :smiley:

a o jakiej grze piszesz bo bugatti nie ma w pro streecie, kolesie wyciagaja camaro SS 5,2s ale z trainerem ktory odrazu wali 400km/h wbijaja 6 i trainer podobny trainer byl np w underground’zie 2 moj nowy rekord to 5.89s :smiley: a codo biegow kolego wczesnijeszy to nie najdluzsze bo im dluzsze biegi tym jest gorsze przyspieszenie krotkie biegi a koncowa 6 i ost to take 3/4paska silnik wszystko na max i z takiej supry wyciagne 1084 KM ;D i codo zawieszenia to przy napedzie na tyl tylne osie maja byc sztywne a przednie osie maja byc na 50% a codo przeswitu to jak najwyzszy oczywiscie zderzaki najlepsze tylko bez zwiekszania docisku opor powietrza ma byc jak najmniejszy

W dniu 15.07.2008 , o godzinie 18:55 został dopisany post przez godfather1991

to ja taki czas wyciagne Toyota Coroll’a GTS (AE86)

Czym dłuższy bieg tym gorsze przyspieszenie ale za to większa prędkość maksymalna. Dlatego do wyscigu na 1/4 biegi muszą być jak najkrótsze żeby samochód bardzo szybko przyspieszał.

Zawieszenie Co prawda musi być najniższe ale nie najmiększe. Ponieważ miękkie zawieszenie doprowadza do przechyłów na zakrętach, siadaniu przy hamowaniu a takie rzeczy powodują gorszą przyczepność.

A więc tak:

Zawieszenie jak najtwardsze i najniższe! !!

Na bardzo kręte trasy Biegi najkrótsze i zawieszenie jak wyżej. (Ponieważ co chwile na zakrętach zwalniamy, a więc musimy potem przyspieszać i to szybko).

Na trasy gdzie jest więcej prostych długich niż ostrych zakrętów długie biegi. (Po to żeby na prostych osiągać jak największe prędkości).

wszystko co nie jest gazowaniem jest stratą czasu… czyli biegi najlepiej zmieniać najrzadziej… :slight_smile:

co do zawieszenia to miałem napisać twarde… już nie mam PS więc nie pamiętam wszystkiego :wink: ale coś tam kojarzę :wink:

sk91 w dragu przeswit musi byc max, a w reszcie min, sprawdz sobie sam ktory lepszy jest przeswit