Need For Speed Pro Street - Porady tuningu aut


(God2019) #1

Zapodajcie jakieś porady codo tuningu aut poszczególnych wyścigow tzn. ustawienia zawieszenia, silnika, przekladni, i ktore auta są najlepsze do gridu, dragu, driftu, proby czasowej itp.


(Endriu2121) #2

Każdy ma własne upodobania co do tych ustawień jednemu bedzie sie grać dobrze na swoich parametrach a drugiemu to sie nie spodoba :stuck_out_tongue: radze samemu eksperymentować z tym [-o<


(God2019) #3

moj rekord zondą 6.01 na 1/4 to dobry wynik?


(mati75) #4

raczej tak


(Sk91) #5

Mało realna gra...


(Adir8) #6

moj rekord suprą 7.03 na 1/4


(klopas) #7

wszystkie biegi mają być najdłuższe...i zawieszenie najniższe oraz najmiękksze :wink: no i tyle :stuck_out_tongue:


(Adir8) #8

ja widzialem na youtube jak koles bugati na 1/4 wkrecil czas 2.03 :smiley: przelecial przez mete :smiley:


(God2019) #9

a o jakiej grze piszesz bo bugatti nie ma w pro streecie, kolesie wyciagaja camaro SS 5,2s ale z trainerem ktory odrazu wali 400km/h wbijaja 6 i trainer podobny trainer byl np w underground'zie 2 moj nowy rekord to 5.89s :smiley: a codo biegow kolego wczesnijeszy to nie najdluzsze bo im dluzsze biegi tym jest gorsze przyspieszenie krotkie biegi a koncowa 6 i ost to take 3/4paska silnik wszystko na max i z takiej supry wyciagne 1084 KM ;D i codo zawieszenia to przy napedzie na tyl tylne osie maja byc sztywne a przednie osie maja byc na 50% a codo przeswitu to jak najwyzszy oczywiscie zderzaki najlepsze tylko bez zwiekszania docisku opor powietrza ma byc jak najmniejszy

W dniu 15.07.2008 , o godzinie 18:55 został dopisany post przez godfather1991

to ja taki czas wyciagne Toyota Coroll'a GTS (AE86)


(Sk91) #10

Czym dłuższy bieg tym gorsze przyspieszenie ale za to większa prędkość maksymalna. Dlatego do wyscigu na 1/4 biegi muszą być jak najkrótsze żeby samochód bardzo szybko przyspieszał.

Zawieszenie Co prawda musi być najniższe ale nie najmiększe. Ponieważ miękkie zawieszenie doprowadza do przechyłów na zakrętach, siadaniu przy hamowaniu a takie rzeczy powodują gorszą przyczepność.

A więc tak:

Zawieszenie jak najtwardsze i najniższe! !!

Na bardzo kręte trasy Biegi najkrótsze i zawieszenie jak wyżej. (Ponieważ co chwile na zakrętach zwalniamy, a więc musimy potem przyspieszać i to szybko).

Na trasy gdzie jest więcej prostych długich niż ostrych zakrętów długie biegi. (Po to żeby na prostych osiągać jak największe prędkości).


(klopas) #11

wszystko co nie jest gazowaniem jest stratą czasu... czyli biegi najlepiej zmieniać najrzadziej... :slight_smile:

co do zawieszenia to miałem napisać twarde... już nie mam PS więc nie pamiętam wszystkiego :wink: ale coś tam kojarzę :wink:


(God2019) #12

sk91 w dragu przeswit musi byc max, a w reszcie min, sprawdz sobie sam ktory lepszy jest przeswit