Negocjowanie umowy w UPC_TV i Internet

Cześć Wam,

W grudniu będę zgłaszać firmie UPC rozwiązanie umowy. Jako, że za 3 usługi płacę miesięcznie ok 150zł… Mimo, że jestem w UPC z 5-6l lat nie jestem zadowolony z oferowanych usług (cenowo).

Tak naprawdę interesują mnie 2 usługi:

  1. Telewizja HD z dekoderem Cisco

  2. Opcja drugi dekoder

  3. Internet bezprzewodowy max 60mb. Niestety, ale więcej moja karta sieciowa w laptopie nie pociągnie dlatego nie widzę sensu pakowania się w ofertę 120mb.

 

Teraz mam dokładnie taką samą ofertę jak napisałem wyżej + telefon z którego mc wydzwaniane jest może max 10min… Więc nie ma sensu brać w nowej umowie telefonu z którego się nie korzysta.

 

I mam do was pytanie… Jak i gdzie najlepiej wynegocjować ofertę? Osobiście? telefonicznie? czy u przedstawiciela? 

Za te 3 usługi (telewizja, 2 dekoder, internet) jaka cena jest adekwatna? 120zł?

Mam nadzieję, że ktoś się odezwie kto też jest w UPC i negocjował wcześniej warunki umowy :slight_smile:

Ponoć najlepszą metodą na wynegocjowanie dobrej umowy w UPC jest podczas rozmowy zadeklarować, że chce się zrezygnować z ich usług. Ale właśnie musi paść to magiczne słowo “rezygnacja”, wtedy ponoć dają fajne warunki.

A drugi sposób o jakim słyszałem to rozwiązać dotychczasową umowę i podpisać nową jako nowy klient.

Dokładnie jak złożysz rezygnacje(przez neta) to chyba z miesięcznym wypowiedzeniem ,wtedy zadzwoni ktoś do ciebie z propozycją. Wtedy mów że musisz się zastanowić i niech oddzwonią pod koniec (umów się 2-3 dni przed końcem umowy) ja płaciłem za tv i neta 130zł teraz 54zł  tv + net 30mb.Będą dzwonić w czasie tego miesiąca wypowiedzenia  kilka razy ale ty poczekaj na te ostatnie 2-3 dni

Ale jest to traktowane jako przedłużenie umowy czy zawarcie nowej umowy?

Cześć

Wynegocjować możesz tylko jak złożesz rezygnację (z końcem umowy), będą dzwonić do Ciebie.

Zawarcie nowej umowy

Wielkie dzięki za rady.

Tzn. radzicie załatwiać negocjacje przez telefon czy udać się do salonu sprzedaży? Mam na przeciwko swojego mieszkania biuro UPC i zastanawiam się która opcja będzie lepsza i pewna… Nie chciałbym aby podczas ustalania szczegółów z konsultantem przez telefon nagle przychodzi mi monter z inną umową za 120zł :slight_smile:

 

Tylko przez telefon po wcześniejszym wypowiedzeniu.

Monter ma umowę z cenami a po podpisaniu masz 14 dni na rezygnację bo podpisujesz poza siedzibą firmy.

Cześć,

Założyłem podobny temat i chciałem go odświeżyć, ale nie mogę nigdzie znaleźć przycisku “Moje posty/zawartość” Także propsy dla admina co utrudnił funkcjonowanie strony.


Słuchajcie. Mam problem ze swoim dostawcą internatu i cyfrowej TV - UPC. Byłem stałym klientem od ponad 6 lat i w styczniu skończyła mi się umowa. Czekałem na jakąś ciekawą ofertę od marketera ale się nie doczekałem. I zerwałem umowę. 

Zadzwoniłem do pośrednika który reprezentuje mój blok. Przedstawił całkiem fajną ofertę 89zł za 2 dekodery i internet 30mb… Po przyjściu montera i po pokazaniu mi umowy warunki mocno odbiegały od tych o których rozmawiałem z konsultantem. Cena 89zł była za 2 dekodery ale bez nagrywarki… Także taka opcja mnie średnio interesuje.

Podczas instalacji rozmawiając z centralą w czasie weryfikacji danych konsultant znalazł mi inną ofertę + dekodery HD z nagrywarką Ciso + internet 30mb za 104zł/mc + Pakiet MaxExtra przez 2mc za darmo.

Niestety, ale znów mnie wyrolowali. Dostałem na maila potwierdzenie wybranych usług i mc zobowiązanie ma wynosić 114zł o_0. Konsultant nie powiedział mi, że cena 104zł obowiązuje tylko przez 2mc (obowiązująca promocja na TV)

Skąpy nie jestem, ale nie lubię jak ktoś mówi co innego, a robi co innego i mam zamiar coś z tym zrobić. Nie widzę powodu z jakiej racji mam płacić 114zł za 2 dekodery HD +30mb internet. Taka opcja powinna kosztować max 80zł a nie ponad stówę.

===

Mam 14 dni roboczych na zmianę umowy bądź jej rozwiązaniu. Myślę aby wycofać się z jednego dekodera i zostawić sobie w drugim telewizorze telewizje analogową (chyba przez operatorów jest jeszcze ona dostępna). Internet byłby bez zmian.

Ma ktoś jakieś rady jak najlepiej wynegocjować ofertę? Iść osobiście do biura i zrobić im jazdę czy dzwonić do konsultanta upc?

 

Kontynuuj w temacie który rozpocząłeś :stuck_out_tongue: Swoją zawartość możesz kliknąć jak najedziesz na avek.

A co do tematu:

Wątpię by dali ci osunąć część z obecnej umowy więc tak czy siak musisz rozwiązać obecną i zawrzeć nową.

Faktem jest że najlepsze oferty mają ci z podtrzymania klienta, więc jedyne co ci zostało to czekać na jakąś promocję na ich stronie internetowej lub zmiana dostawcy.

Dzięki za scalenie posta. Nie mogłem go znależć :smiley:

Lepiej pójść osobiście rozwiązać i zawrzeć nową czy telefonicznie się z nimi męczyć? Chyba jednak wole się wybrać do nich do biura… Już 2x dałem się zrobić w debila gadając z nimi przez telefon.

ja bym olał telefon, na ich stronie masz aktualnie internet 30Mbps i 103 kanały za 100zł, jak weźmiesz multiroom masz 109, a 60 przez pierwsze 3mies

Trza się zgodzić na spam na maila i efakturę bo inaczej zapłacisz 10zł więcej :wink: