W grudniu będę zgłaszać firmie UPC rozwiązanie umowy. Jako, że za 3 usługi płacę miesięcznie ok 150zł… Mimo, że jestem w UPC z 5-6l lat nie jestem zadowolony z oferowanych usług (cenowo).
Tak naprawdę interesują mnie 2 usługi:
Telewizja HD z dekoderem Cisco
Opcja drugi dekoder
Internet bezprzewodowy max 60mb. Niestety, ale więcej moja karta sieciowa w laptopie nie pociągnie dlatego nie widzę sensu pakowania się w ofertę 120mb.
Teraz mam dokładnie taką samą ofertę jak napisałem wyżej + telefon z którego mc wydzwaniane jest może max 10min… Więc nie ma sensu brać w nowej umowie telefonu z którego się nie korzysta.
I mam do was pytanie… Jak i gdzie najlepiej wynegocjować ofertę? Osobiście? telefonicznie? czy u przedstawiciela?
Za te 3 usługi (telewizja, 2 dekoder, internet) jaka cena jest adekwatna? 120zł?
Mam nadzieję, że ktoś się odezwie kto też jest w UPC i negocjował wcześniej warunki umowy
Ponoć najlepszą metodą na wynegocjowanie dobrej umowy w UPC jest podczas rozmowy zadeklarować, że chce się zrezygnować z ich usług. Ale właśnie musi paść to magiczne słowo “rezygnacja”, wtedy ponoć dają fajne warunki.
A drugi sposób o jakim słyszałem to rozwiązać dotychczasową umowę i podpisać nową jako nowy klient.
Dokładnie jak złożysz rezygnacje(przez neta) to chyba z miesięcznym wypowiedzeniem ,wtedy zadzwoni ktoś do ciebie z propozycją. Wtedy mów że musisz się zastanowić i niech oddzwonią pod koniec (umów się 2-3 dni przed końcem umowy) ja płaciłem za tv i neta 130zł teraz 54zł tv + net 30mb.Będą dzwonić w czasie tego miesiąca wypowiedzenia kilka razy ale ty poczekaj na te ostatnie 2-3 dni
Tzn. radzicie załatwiać negocjacje przez telefon czy udać się do salonu sprzedaży? Mam na przeciwko swojego mieszkania biuro UPC i zastanawiam się która opcja będzie lepsza i pewna… Nie chciałbym aby podczas ustalania szczegółów z konsultantem przez telefon nagle przychodzi mi monter z inną umową za 120zł
Założyłem podobny temat i chciałem go odświeżyć, ale nie mogę nigdzie znaleźć przycisku “Moje posty/zawartość” Także propsy dla admina co utrudnił funkcjonowanie strony.
Słuchajcie. Mam problem ze swoim dostawcą internatu i cyfrowej TV - UPC. Byłem stałym klientem od ponad 6 lat i w styczniu skończyła mi się umowa. Czekałem na jakąś ciekawą ofertę od marketera ale się nie doczekałem. I zerwałem umowę.
Zadzwoniłem do pośrednika który reprezentuje mój blok. Przedstawił całkiem fajną ofertę 89zł za 2 dekodery i internet 30mb… Po przyjściu montera i po pokazaniu mi umowy warunki mocno odbiegały od tych o których rozmawiałem z konsultantem. Cena 89zł była za 2 dekodery ale bez nagrywarki… Także taka opcja mnie średnio interesuje.
Podczas instalacji rozmawiając z centralą w czasie weryfikacji danych konsultant znalazł mi inną ofertę + dekodery HD z nagrywarką Ciso + internet 30mb za 104zł/mc + Pakiet MaxExtra przez 2mc za darmo.
Niestety, ale znów mnie wyrolowali. Dostałem na maila potwierdzenie wybranych usług i mc zobowiązanie ma wynosić 114zł o_0. Konsultant nie powiedział mi, że cena 104zł obowiązuje tylko przez 2mc (obowiązująca promocja na TV)
Skąpy nie jestem, ale nie lubię jak ktoś mówi co innego, a robi co innego i mam zamiar coś z tym zrobić. Nie widzę powodu z jakiej racji mam płacić 114zł za 2 dekodery HD +30mb internet. Taka opcja powinna kosztować max 80zł a nie ponad stówę.
===
Mam 14 dni roboczych na zmianę umowy bądź jej rozwiązaniu. Myślę aby wycofać się z jednego dekodera i zostawić sobie w drugim telewizorze telewizje analogową (chyba przez operatorów jest jeszcze ona dostępna). Internet byłby bez zmian.
Ma ktoś jakieś rady jak najlepiej wynegocjować ofertę? Iść osobiście do biura i zrobić im jazdę czy dzwonić do konsultanta upc?
Kontynuuj w temacie który rozpocząłeś Swoją zawartość możesz kliknąć jak najedziesz na avek.
A co do tematu:
Wątpię by dali ci osunąć część z obecnej umowy więc tak czy siak musisz rozwiązać obecną i zawrzeć nową.
Faktem jest że najlepsze oferty mają ci z podtrzymania klienta, więc jedyne co ci zostało to czekać na jakąś promocję na ich stronie internetowej lub zmiana dostawcy.
Lepiej pójść osobiście rozwiązać i zawrzeć nową czy telefonicznie się z nimi męczyć? Chyba jednak wole się wybrać do nich do biura… Już 2x dałem się zrobić w debila gadając z nimi przez telefon.