Negocjowanie umowy w UPC_TV i Internet


(k-9) #1

Cześć Wam,

W grudniu będę zgłaszać firmie UPC rozwiązanie umowy. Jako, że za 3 usługi płacę miesięcznie ok 150zł... Mimo, że jestem w UPC z 5-6l lat nie jestem zadowolony z oferowanych usług (cenowo).

Tak naprawdę interesują mnie 2 usługi:

  1. Telewizja HD z dekoderem Cisco

  2. Opcja drugi dekoder

  3. Internet bezprzewodowy max 60mb. Niestety, ale więcej moja karta sieciowa w laptopie nie pociągnie dlatego nie widzę sensu pakowania się w ofertę 120mb.

 

Teraz mam dokładnie taką samą ofertę jak napisałem wyżej + telefon z którego mc wydzwaniane jest może max 10min... Więc nie ma sensu brać w nowej umowie telefonu z którego się nie korzysta.

 

I mam do was pytanie... Jak i gdzie najlepiej wynegocjować ofertę? Osobiście? telefonicznie? czy u przedstawiciela? 

Za te 3 usługi (telewizja, 2 dekoder, internet) jaka cena jest adekwatna? 120zł?

Mam nadzieję, że ktoś się odezwie kto też jest w UPC i negocjował wcześniej warunki umowy :slight_smile:


(Samurai) #2

Ponoć najlepszą metodą na wynegocjowanie dobrej umowy w UPC jest podczas rozmowy zadeklarować, że chce się zrezygnować z ich usług. Ale właśnie musi paść to magiczne słowo “rezygnacja”, wtedy ponoć dają fajne warunki.

A drugi sposób o jakim słyszałem to rozwiązać dotychczasową umowę i podpisać nową jako nowy klient.


(Goodcukier) #3

Dokładnie jak złożysz rezygnacje(przez neta) to chyba z miesięcznym wypowiedzeniem ,wtedy zadzwoni ktoś do ciebie z propozycją. Wtedy mów że musisz się zastanowić i niech oddzwonią pod koniec (umów się 2-3 dni przed końcem umowy) ja płaciłem za tv i neta 130zł teraz 54zł  tv + net 30mb.Będą dzwonić w czasie tego miesiąca wypowiedzenia  kilka razy ale ty poczekaj na te ostatnie 2-3 dni


(k-9) #4

Ale jest to traktowane jako przedłużenie umowy czy zawarcie nowej umowy?


(fobo) #5

Cześć

Wynegocjować możesz tylko jak złożesz rezygnację (z końcem umowy), będą dzwonić do Ciebie.


(Goodcukier) #6

Zawarcie nowej umowy


(k-9) #7

Wielkie dzięki za rady.

Tzn. radzicie załatwiać negocjacje przez telefon czy udać się do salonu sprzedaży? Mam na przeciwko swojego mieszkania biuro UPC i zastanawiam się która opcja będzie lepsza i pewna… Nie chciałbym aby podczas ustalania szczegółów z konsultantem przez telefon nagle przychodzi mi monter z inną umową za 120zł :slight_smile:

 


(fobo) #8

Tylko przez telefon po wcześniejszym wypowiedzeniu.

Monter ma umowę z cenami a po podpisaniu masz 14 dni na rezygnację bo podpisujesz poza siedzibą firmy.


(k-9) #9

Cześć,

Założyłem podobny temat i chciałem go odświeżyć, ale nie mogę nigdzie znaleźć przycisku “Moje posty/zawartość” Także propsy dla admina co utrudnił funkcjonowanie strony.


Słuchajcie. Mam problem ze swoim dostawcą internatu i cyfrowej TV - UPC. Byłem stałym klientem od ponad 6 lat i w styczniu skończyła mi się umowa. Czekałem na jakąś ciekawą ofertę od marketera ale się nie doczekałem. I zerwałem umowę. 

Zadzwoniłem do pośrednika który reprezentuje mój blok. Przedstawił całkiem fajną ofertę 89zł za 2 dekodery i internet 30mb… Po przyjściu montera i po pokazaniu mi umowy warunki mocno odbiegały od tych o których rozmawiałem z konsultantem. Cena 89zł była za 2 dekodery ale bez nagrywarki… Także taka opcja mnie średnio interesuje.

Podczas instalacji rozmawiając z centralą w czasie weryfikacji danych konsultant znalazł mi inną ofertę + dekodery HD z nagrywarką Ciso + internet 30mb za 104zł/mc + Pakiet MaxExtra przez 2mc za darmo.

Niestety, ale znów mnie wyrolowali. Dostałem na maila potwierdzenie wybranych usług i mc zobowiązanie ma wynosić 114zł o_0. Konsultant nie powiedział mi, że cena 104zł obowiązuje tylko przez 2mc (obowiązująca promocja na TV)

Skąpy nie jestem, ale nie lubię jak ktoś mówi co innego, a robi co innego i mam zamiar coś z tym zrobić. Nie widzę powodu z jakiej racji mam płacić 114zł za 2 dekodery HD +30mb internet. Taka opcja powinna kosztować max 80zł a nie ponad stówę.

===

Mam 14 dni roboczych na zmianę umowy bądź jej rozwiązaniu. Myślę aby wycofać się z jednego dekodera i zostawić sobie w drugim telewizorze telewizje analogową (chyba przez operatorów jest jeszcze ona dostępna). Internet byłby bez zmian.

Ma ktoś jakieś rady jak najlepiej wynegocjować ofertę? Iść osobiście do biura i zrobić im jazdę czy dzwonić do konsultanta upc?

 


(Drobok) #10

Kontynuuj w temacie który rozpocząłeś :stuck_out_tongue: Swoją zawartość możesz kliknąć jak najedziesz na avek.

A co do tematu:

Wątpię by dali ci osunąć część z obecnej umowy więc tak czy siak musisz rozwiązać obecną i zawrzeć nową.

Faktem jest że najlepsze oferty mają ci z podtrzymania klienta, więc jedyne co ci zostało to czekać na jakąś promocję na ich stronie internetowej lub zmiana dostawcy.


(k-9) #11

Dzięki za scalenie posta. Nie mogłem go znależć :smiley:

Lepiej pójść osobiście rozwiązać i zawrzeć nową czy telefonicznie się z nimi męczyć? Chyba jednak wole się wybrać do nich do biura… Już 2x dałem się zrobić w debila gadając z nimi przez telefon.


(Drobok) #12

ja bym olał telefon, na ich stronie masz aktualnie internet 30Mbps i 103 kanały za 100zł, jak weźmiesz multiroom masz 109, a 60 przez pierwsze 3mies

Trza się zgodzić na spam na maila i efakturę bo inaczej zapłacisz 10zł więcej :wink: