Neo ciągle działa


(Marcin Kieszek) #1

Świetnie, Neostrada mi działa mimo, że złożyłem wymówienie na podstawie nie zaakceptowania regulaminu :evil:

Ktoś tak jeszcze ma?

Dodam, że wypowiedzenia do TP miała przesłać Netia, ech...

:cry:


(Marekglapa) #2

Mi też net ciągle działa. Powinni odciąć go w środę. U moich znajomych neta odcieli w czwartek.


(Lasinski Jacek) #3

mi też działa. czekam na zestaw instalacyjny od multimo


(Agatonster) #4

A ja czekam, aż firmy , tak chętnie do 14.02. podbierające klientów TP S.A przekonają mnie, że naprawdę warto skorzystać z ich oferty - ceną, solidnością i jakością oferowanej usługi, że nie wspomnę o pomocy technicznej w razie odpukać kłopotów z usługą. Wytrzymałem 1.5 roku, póki co mam jeszcze pół roku z Neostradą, i zamierzam ten okres wypełnić bez nerwowych ruchów - a za ten czas na pewno oferty będą bardziej konkurencyjne, a może i TP SA jeszcze bardziej się postara ?? - kto wie... :slight_smile:

Pozdrawiam


(Marcin Kieszek) #5

Aha. Ale ciekaw jestem czy Neo jeszcze mnie odłączy bo naprawde nie chcę dłużej korzystać z ich usług.

jest się czym martwić? :?


(JUDGE) #6

Ciekawe ile jeszcze takich tematów powstanie... :wink:

http://www.forum.dobreprogramy.pl/viewt ... p?t=134291


(system) #7

jekie wiarygodne jest multimo też chciałem sobie założyć ma ktoś??


(model12) #8

Witam.U mojego kupla działa 3 miesiące po wypowiedzeniu umowy,nic tylko ciągnąć do oporu.Za darmochę


(Dicamillo) #9

źródło : http://www.netia.pl


(nietsnie1945) #10

Mnie też działa. Dodam, że zrezygnowałem tydzień temu, nie przez netię itp, ale złożyłem po prostu pismo w telepunkcie.


(Thefish) #11

ja z neo korzystam ponad rok

pierwszy raz na ich pomoc zadzwonilem na poczatku tego roku (to nie znaczy, że wcześniej chodziła idealnie :wink: ), ale wtedy się naprawdę wkur...

sesja a czlowiekowi net od kilku dni rozłącza po paru minutach, a na natepne synchro. trzeba czekadzi z 20 minut

od faceta z infolini dowiedzialem się , ze tp nie ma awarii -oczywiście :lol: a problem jaki ( miedzyinnymi) mógł być u mnie to drukarka, bo cos tam z portami USB :wink:)

to był pierwszy i ostatni raz korzystania z tak fachowej pomocy technicznej


(Lasinski Jacek) #12

na pewno powiedział ze modem potrzebuje dużej ilości prądu i żeby odłączyć inne urządzenia z portów USB.


(Marcin Kieszek) #13

Dzięki Ci :smiley:


(Agatonster) #14

Ja korzystałem z pomocy nieraz, był okres , że byłem bardzo namolnym usługobiorcą, że nie powiem bardziej dosadnie.

Oczywiście zdarzają się różni konsultanci, ale sumując - co chciałem uzyskać - uzyskiwałem. Na dzisiaj mam tą usługę sprawdzoną, kłopoty raczej rzadkie - a jeżeli występują - telefon - i do skutku... :slight_smile:

A przyszłość ?? - działa na korzyść klientów - tu, czy tam... :slight_smile:

Pozdrawiam


(Mwmachniak) #15

Zadzwon se na błękitną linie 9393