Świetnie, Neostrada mi działa mimo, że złożyłem wymówienie na podstawie nie zaakceptowania regulaminu :evil:
Ktoś tak jeszcze ma?
Dodam, że wypowiedzenia do TP miała przesłać Netia, ech…
Świetnie, Neostrada mi działa mimo, że złożyłem wymówienie na podstawie nie zaakceptowania regulaminu :evil:
Ktoś tak jeszcze ma?
Dodam, że wypowiedzenia do TP miała przesłać Netia, ech…
Mi też net ciągle działa. Powinni odciąć go w środę. U moich znajomych neta odcieli w czwartek.
mi też działa. czekam na zestaw instalacyjny od multimo
A ja czekam, aż firmy , tak chętnie do 14.02. podbierające klientów TP S.A przekonają mnie, że naprawdę warto skorzystać z ich oferty - ceną, solidnością i jakością oferowanej usługi, że nie wspomnę o pomocy technicznej w razie odpukać kłopotów z usługą. Wytrzymałem 1.5 roku, póki co mam jeszcze pół roku z Neostradą, i zamierzam ten okres wypełnić bez nerwowych ruchów - a za ten czas na pewno oferty będą bardziej konkurencyjne, a może i TP SA jeszcze bardziej się postara ?? - kto wie…
Pozdrawiam
Aha. Ale ciekaw jestem czy Neo jeszcze mnie odłączy bo naprawde nie chcę dłużej korzystać z ich usług.
jest się czym martwić? :?
jekie wiarygodne jest multimo też chciałem sobie założyć ma ktoś??
Witam.U mojego kupla działa 3 miesiące po wypowiedzeniu umowy,nic tylko ciągnąć do oporu.Za darmochę
Mnie też działa. Dodam, że zrezygnowałem tydzień temu, nie przez netię itp, ale złożyłem po prostu pismo w telepunkcie.
ja z neo korzystam ponad rok
pierwszy raz na ich pomoc zadzwonilem na poczatku tego roku (to nie znaczy, że wcześniej chodziła idealnie ), ale wtedy się naprawdę wkur…
sesja a czlowiekowi net od kilku dni rozłącza po paru minutach, a na natepne synchro. trzeba czekadzi z 20 minut
od faceta z infolini dowiedzialem się , ze tp nie ma awarii -oczywiście :lol: a problem jaki ( miedzyinnymi) mógł być u mnie to drukarka, bo cos tam z portami USB ;))
to był pierwszy i ostatni raz korzystania z tak fachowej pomocy technicznej
na pewno powiedział ze modem potrzebuje dużej ilości prądu i żeby odłączyć inne urządzenia z portów USB.
Dzięki Ci
Ja korzystałem z pomocy nieraz, był okres , że byłem bardzo namolnym usługobiorcą, że nie powiem bardziej dosadnie.
Oczywiście zdarzają się różni konsultanci, ale sumując - co chciałem uzyskać - uzyskiwałem. Na dzisiaj mam tą usługę sprawdzoną, kłopoty raczej rzadkie - a jeżeli występują - telefon - i do skutku…
A przyszłość ?? - działa na korzyść klientów - tu, czy tam…
Pozdrawiam
Zadzwon se na błękitną linie 9393