Nie. Chłopak ma racje. Sam przez to właśnie przebrnąłem.
Wszedlem na dobreprogramy by ściągnąć jakiegoś antyvira, ale kątem oka zobaczylem temat z forum. Faktycznie, dzis NEO ma jakieś rzuty.
Chciałem ściagnąć coś innego niż avast, bo pomyślałem “może cholera coś przepuścił”, ale skoro nie jestem sam, to pomyślałem, że wina leży po stronie TEpsy. Jak zawsze w takiej sprawie złapałem za słuchawkę… wybiłem 0 800102102 i włączylem stronę do mierzenia predkości netu. Ku memu zdziwieniu pokazało jako takie łącze, wprawdzie nie max ale o 1000% lepsze (podczas pierwszego mierzenia było d:0.03kb a teraz mam 316 w downloadzie :D)
Jak zawsze podniesienie słuchawki poprawiło działanie internetu, coś w tym jest bo to nie pierwsze takie zdarzenie.
EDIT//A jednak nie jest cukierkowo. Z owych d:316kb spadło do d:97kb zatem dzwonie i ich jak zwyklę opier**:x .
EDIT //“Nasi technicy pracują nad odświeżaniem transferu, stąd takie spowolnienie na łączach. Prosze o odłączenie i ponowne włączenie zasilania routera.”
To jest TPSA, Oni mnie już czegoś nauczyli, czegoś co mi się przyda na całe życie - cierpliwości. :-x
Pisząc posta, nie używaj kolory czerwonego. Jest on zastrzeżony dla administracji.
Dzwoniłem wczoraj do TPSA 0 800 102 102 i powiadomili mnie że mają awarię, do dziś mieli to naprawić ale widać się nie spieszą. Mam wykupione 512kb/s i spadło mi do 3 - 4 Kb/s
Objawy takie jak u Was+ ograniczenie liczby jednoczesnych transferów ( przynajmniej tak to wygląda, pełną parą korzystam z BitCometa, a tu co iraz komunikat Cannot connect tracker…)
Chłopaki z Neo naprawiają serwer, mieli skończyć w nocy… trzymajmy za nich kciuki